Gå til innhold

pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke at jeg likte store pupper før jeg traff kjæresten min :) Det fineste er vel slanke jenter med "litt" store pupper...altfor store er ikke så bra... De skal være runde og ha en slags stor te-kopp form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som er større enn det jek klarer å få inn i hånda er litt for store. Det er ikke vits i at de er så store at man ikke kan ta på hele puppen med ei hånd.

Skrevet

pupper er flott, uansett om de er store eller små, lange eller korte......men det er stumpen som gjelder!

Gjest Gjest
Skrevet

slank, har c-cup, faste og fine, og fått mange komplimenter :)

Gjest Bolette
Skrevet

Jeg har litt slappe 75F-cup-pupper som jeg syns er ganske stygge og store. Men de er stort sett ganske fine så lenge jeg har passende klær på :)

Store pupper gir mye ubehagelig og uønsket oppmerksomhet.

Men heldigvis er ikke alle menn idioter :klappe: Så når de "dannede" komplimentene kommer, blir jeg glad.

Har forresten, gjennom årenes løp, funnet ut at menn (jevnt over) ikke egentlig er så opphengt i størrelsen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker uten tvil best slanke jenter med små pupper. Men så er jeg en rimelig heterofil kvinne, så det går mer i min oppfatning av estetikk enn hva jeg tenner på.

Regner med du ville ha svar fra gutter, men jeg måtte bare!

Skrevet

Denne var vel kanskje ment for gutter ja, men svarer allikevel. Har jo pupper selv, så. De er som oftest små og søte, noen ganger for små. Men har fått komplimenter for dem, og de "funker" for å si det sånn :sjarmor:

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg vil forøverig få vise til Puppe-tråden i famile og barn. Den er super ;)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Takker for klemmen :)

Jeg har en hypotese på det der.....:

Når man er babyer er alle (uansett kjønn) vill etter pupp, det er det beste vi kan få. Deretter utvikler man seg, og bryr seg ikke så mye om puppen lenger. Jenter fortsetter da denne utviklingen mens gutter plutselig har en regress, de liker plutselig pupp igjen :overrasket:

De er tilbake på babystadiet i utviklingen :overrasket:

Forklar det den som kan!

jenter liker pupper de å, hvordan ville du likt å ikke ha pupper i det hele tatt?

Gjest Gjesta
Skrevet

Pupper er viktig. Hvordan de ser ut er ikke viktig. Tidligere nevnte "Vestlandslefser" med riktig respons er myyyye mer sexy enn silikonbasert estetikk, for eksempel.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Vi var en guttegjeng på 10 som snakka om pupper..

Alle ble enige om at PUPPESTØRRELSE teller mye.. ;)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Fra mora mi sin side har alle damene skikkelig store pupper. Da jeg var lita sa hun til meg at det kom jeg også til å få. Jeg hadde sånn liten lyst på å få store pupper, tanken var skikkelig fæl husker jeg. Jeg ba til Gud hver kveld en lang periode, bad om at jeg for alt i verden ikke måtte få store pupper. Jeg tror jeg lovte alt mulig rart tilbake. Er litt morsomt å tenke på nå da. Jeg fikk ikke store pupper faktisk, den eneste jenta i hele familien med små, og jeg har alltid vært kjempefornøyd med det. :ler:

Gjest Maxagaze
Skrevet
Denne var vel kanskje ment for gutter ja, men svarer allikevel. Har jo pupper selv, så. De er som oftest små og søte, [....]

Som oftest.. ??

Jøss.

Litt volalitet der altså..

Skrevet
Jeg vil forøverig få vise til Puppe-tråden i famile og barn. Den er super ;)

Finner ikke noen puppe-tråd på familie og barn?

Spiller ikke så stor rolle hvor store puppene er, utseende er viktigere ;) små spisse pupper som peker ned (vestlandslefser?) er ikke særlig pent, men store hengepupper er heller ikke det vakreste...

Skrevet
Som oftest.. ??

Jøss.

Litt volalitet der altså..

Ja, som oftest synes jeg de er små og søte. Noen ganger synes jeg de ser helvete og faen ut, okei?

Skrevet

Det viktigste for meg er at puppene står i "samsvar" med jenta. Det passer seg ikke at ei tynn, spe jente har giga-pupper, el. motsatt.

Jeg foretrekker normale jenter med normale pupper, og da har jeg et ganske stort spekter der ute jeg liker! :)

For meg er silikon-pupper helt greit, men det må skje hvis jenta selv vil, ikke pga. av press fra andre, fra kjæreste el. noe sånt.

Hvis hun virkelig har grunn til det, dvs. ikke "har" pupper, el. pga. sykdom, da er det absolutt greit.

Ser ingen grunn til at ei jente med B og C-cup skulle ville det! Da har man jo helt ypperlige pupper!

Gjest *utlogget Maxagaze*
Skrevet
Ja, som oftest synes jeg de er små og søte. Noen ganger synes jeg de ser helvete og faen ut, okei?

Ok, ok ! Forstod det bare slik at de varierte i størrelse, jeg tok ikke helt den.. :)

Skrevet
Ok, ok ! Forstod det bare slik at de varierte i størrelse, jeg tok ikke helt den.. :)

Heh ja jeg regna vel med det. Vennligst ta i betraktning klokkeslettet den posten ble skrevet.. Nå er puppene søte og små. Men de er seksuelt frustrerte :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...