Gå til innhold

pupper

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hva tennes du av? store jenter med fyldige pupper, eller slanke jenter med mindre pupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva tennes du av? store jenter med fyldige pupper, eller slanke jenter med mindre pupper?

Det varierer faktisk. Noenganger er store pupper fint, og andre ganger er det ikke så fint.

Skrevet

Jeg tenner ikke på pupper direkte, men av kvinna som helhet.

Gjest Cristoph
Skrevet
Begge puppene? ;)

det også ja men det jeg mente er at det ikke har noe å si. :sjarmor:

Skrevet

Du har glemt noe her, tror jeg....

Det finnes slanke jenter med store pupper, og store jenter med små pupper også.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, en slank jente m store pupper = digg. Klart det er bedre m en dame med bra pupper enn en dame m lite/ikke pupper. Små pupper er ikke mye sexy akkurat.

Gjest d'Arc
Skrevet
Vel, en slank jente m store pupper = digg. Klart det er bedre m en dame med bra pupper enn en dame m lite/ikke pupper. Små pupper er ikke mye sexy akkurat.

Puppene mine er så små som rosiiiner nesten :D

Skrevet

puppene mine er jeg ikke fornøyd med selv, men kjæresten min liker de. De er en håndfull, b-cup :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Har små a-cup pupper. Har alltid fått positive kommentarer for dem, de er faste, symmetriske og pene. Tror mange menn er mer opptatt av om puppene er faste og pene/symmetriske enn om hvor store de er. Lettere for små pupper å holde seg faste og fine, det har jo med tyngdekraften å gjøre...

Gjest Gjest
Skrevet
Har små a-cup pupper. Har alltid fått positive kommentarer for dem, de er faste, symmetriske og pene. Tror mange menn er mer opptatt av om puppene er faste og pene/symmetriske enn om hvor store de er. Lettere for små pupper å holde seg faste og fine, det har jo med tyngdekraften å gjøre...

Helt enig og jeg har c-cup :ler:

Det er flott med små, faste, symetriske pupper. Har aldri skjønt hvorfor det skal være så stas med store pupper. pupper som henger og slenger, den ene større enn den andre, brystvorter som ikke akkurat vipper oppover ;)

Slike fikk jeg etter over et år med amming. Nå har jeg silikon, ikke noe stas. De er klumpete og stygge og etter fire operasjoner har de kun en funksjon,-å fylle ut bh`en. Snart skal de bort og løftes. Det skal bli en fryd å komme ned i a-cup ;)

Hadde en venninne som var stor og hadde hengepupper. Hun var veldig stolt av str på puppene. Men det er ikke mye stas når du omtrent må rulle puppen opp i bh`en. Men flott for henne at hun trives med de. Endel gutter som likte de og :ler:

Mine gjorde jobben da jeg var på byn og singel. Vanket mye gratis drikke ;)

Men nå vil jeg ha elendigheten ut av kroppen.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Lets face it. Pupper inneholder fett. Er man stor har man ofte store pupper og er man slank har man ofte små pupper. Uansett så er de til for å gi babyen mat og det kan store og små pupper gjøre like bra, so what is the big deal?

Gjest Gjest_Terje_*
Skrevet
Uansett så er de til for å gi babyen mat........so what is the big deal?

:ler:

Ummm...eh, ja.....ok...

Er vel derfor vi menn er så glad i dem. Derfor det er så mye fokus på dem. Derfor dette diskuteres i et SEX FORUM.

Du fortjener en klem for den naiviteten der :klem:

Gjest Lovegeckos
Skrevet
:ler:

Ummm...eh, ja.....ok...

Er vel derfor vi menn er så glad i dem. Derfor det er så mye fokus på dem. Derfor dette diskuteres i et SEX FORUM.

Du fortjener en klem for den naiviteten der  :klem:

Takker for klemmen :)

Jeg har en hypotese på det der.....:

Når man er babyer er alle (uansett kjønn) vill etter pupp, det er det beste vi kan få. Deretter utvikler man seg, og bryr seg ikke så mye om puppen lenger. Jenter fortsetter da denne utviklingen mens gutter plutselig har en regress, de liker plutselig pupp igjen :overrasket:

De er tilbake på babystadiet i utviklingen :overrasket:

Forklar det den som kan!

Skrevet
Takker for klemmen :)

Jeg har en hypotese på det der.....:

Når man er babyer er alle (uansett kjønn) vill etter pupp, det er det beste vi kan få. Deretter utvikler man seg, og bryr seg ikke så mye om puppen lenger. Jenter fortsetter da denne utviklingen mens gutter plutselig har en regress, de liker plutselig pupp igjen :overrasket:

De er tilbake på babystadiet i utviklingen :overrasket:

Forklar det den som kan!

Vi har jo puppene hele tida vi, mens gutta må finne pupper andre steder ;)

Skrevet
Vi har jo puppene hele tida vi, mens gutta må finne pupper andre steder  ;)

Javisst, men da kan de jo også velge seg et annet par når de blir lei dem de har.. :ler:

(Mine ser ut som vestlandslefser. :overrasket: )

Skrevet
Javisst, men da kan de jo også velge seg et annet par når de blir lei dem de har.. :ler:

(Mine ser ut som vestlandslefser.  :overrasket: )

Vi "fikser" jo på dem i stedet.....men vi kan jo også finne et annet par :ler:

Skrevet

Liker absolutt små pupper best ;)

Store pupper blir bare ekkelt i mine øyne... Små pupper, som akkurat fyller hånda, med en fast, fint form, DET er pupper det! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...