Gjest Chantal Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Mp3-spilleren min slutter alltid å virke på høyre øre. Jeg har byttet øreplugger tre ganger nå, og det samme skjer hver eneste gang. I begynnelsen byttet jeg øretelefoner, men nå begynner jeg å skjønne at det tydeligvis er noe galt med selve Mp3-spilleren. Det som er litt rart er at så fort jeg bytter øreplugger så virker de en liten stund på begge ørene, men så etter en dag eller to slutter som sagt høyre øre å virke. Det er noe galt med selve Mp3-spilleren da ikke sant? Har noen en annen Mp3-spiller å anbefale? Tror jeg skal kjøpe meg en ny i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Hm. Det kan ikke være noe feil med kontakten der du setter inn ørepluggene da? Dårlig kontakt eller noe sånn kanskje. Uansett... Hører mange anbefaler Creative Zen mp3 spillere. Mener jeg så det i en tråd litt lenger ned på sida.
Gjest Chantal Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Takk for svar. Ja det er sikkert noe som er herpa inni spilleren. Bestilte meg nettopp en Creative Zen Nano i fra best-buy.no. Får håpe den duger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå