Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg må le av meg selv. Etter at jeg sluttet på p- pillen og begynte som prøver, lever jeg et liv som om jeg skulle være gravid hele tiden. Kvalmen kommer og går, jeg er sulten hele tiden, spiser mye mer enn jeg gjorde før. Sjokoladesuget er der , Stratosen på Rimi har fått bein å gå på. Kjenner jeg godt etter har jeg rare stikkinger i livmora, festesmerter og alt som er. Men like fullt kommer mensen hver måned til sitt faste tidspunkt...
Susan Sto Helit Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Kjenner meg litt igjen i denne altså... En trøst er kanskje at hos meg ble sjokolade smakendes grusomt når jeg nærmet meg mens i pp14... Og da kom ikke mensen heller! Det er nok dagen da det kommer et symptom du ikke ventet at du kan tro du er gravid! Lykke til!
Holly Hobbie Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Da jeg gikk paa Pergotime hadde jeg skikkelige graviditetssymptomer, bortsett fra kvalme. Var nesten saa ille at jeg ikke hadde blitt overrasket om jeg hadde begynt aa produsere melk! Denne maaneden gaar jeg ikke paa pergo, og foeler meg ikke saa veldig premenstruell eller gravid. IKM er i morgen, men jeg har ikke saa stort haap, siden jeg testet negativt for noen dager siden (quick response). Men jeg har vaert skikkelig sulten denne uken! Helt ille, har maattet spise to lunsjer noen dager og har spist med en gang jeg kommer hjem fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå