Angelfairy Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 på lørdag som var satt jeg å drakk litt hos mamma, så ser jeg xen min, som oxo er en veeeeldig god venn av meg. alle går tilslutt å legger seg i 4-5 tida på morran, mens han og jeg blir sittende igjen. Vi bestemmer oss for å gå en tur, så vi ender opp på den berømte leikeplassen (den leikeplassen vi hadde sex første gangen.. hehe ) så vi sitter å snakker, og plutselig er vi "all over" hverandre, begynte å rote, men desverre ikke noe mer enn det... vi hadde oss litt for 3 år siden på lille nyttårsaften hjemme hos meg.. han ville mer forrige lørdag, men på en annen måte ikke, for det var ting som stoppet oss (som jeg ikke skal komme nærmere inn på) og sa at jeg kunne komme til han en helg, og fortsette der vi slapp... vi har vært sammen 3 ganger tidligere.. da jeg var 13 (han 14), da jeg var 15 (han 16) og da jeg var 17 (han 18) på lille nyttårsaften var jeg 20 og han 21... så det har gått med jevne mellomrom... også sies det at "alle gode ting er 3, den 4 følger gjerne med, på det 5 skal det skje" noen som har noe ide om han er interessert? i noe mer enn vennskap? vi er kjempe gode venner, og begge to har hatt vanskeligheter med å glemme hverandre.. veldig vanskeligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Det kan jo være at dere ender opp sammen gang på gang fordi det har blitt en slags vane, rett og slett. Men den eneste måten å egentlig finne ut om han er interessert i deg eller ikke, er jo å spørre. Siden dere er så gode venner, så burde jo ikke det være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei på deg - viser til tråden din om at du er nysingel... og at du egentlig sliter litt med bruddet. Et godt råd: Ikke hiv deg uti et nytt forhold med en gang. Du må bli ferdig med eksen først, få bearbeidet alle de vonde følelsene og frustrasjonene når det gjelder han, ellers står du i fare for å ta de frustrasjonene utover en ny kjæreste, og snakke til ham om alle problemene du hadde med eksen... og det tror jeg neppe vil være noen fordel i et nytt forhold. Jeg kan også godt tenke meg at eksen din kommer til å ringe deg sent og tidlig for å snakke eller kjefte eller hva som helst, og det er heller ikke veldig hyggelig for en evt ny kjæreste som kanskje sitter ved siden av deg når det skjer... Ta en pause Angel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Er dette samme x som du skrev om som ikke var snill mot deg? Uansett ville jeg tatt det litt med ro... greit å bli ferdig med et forhold før man hopper inn i et nytt... Men det virker jo som dere har noe da... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juni 2006 exen som jeg hentyder til her, har alltid vært snill mot meg.. ingen av mine xer har vært direkte slem heller.... bare ikke 100% snille.. hehe men xen som kanskje er int i meg, har jeg vært sammen med tre ganger, og alltid vært vært en av mine aller beste venner.... så vi har det veldig fint sammen, og vi har en del til felles også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå