Gå til innhold

Er jeg billig?

Sarke

Anbefalte innlegg

På fredag møtte jeg en fyr. Siden jeg er singel har jeg ingen betenkeligheter med å bli med folk hjem. Hadde ikke sex den natten. Neste dag hadde jeg planer og vi tekstet litt, og jeg spurte om han ville møte meg, men han var for sliten.

Neste dag kom han på besøk til meg. Da var jeg sliten. Vi bare skravla og tok en kaffe. Fikk masse tekstmeldinger fra ham den kvelden. Positive meldinger og han virket veldig keen på å treffe meg igjen.

På mandag var jeg innom ham et par timer. Vi hadde sex. Han ville vi skulle date og jeg sa ja. Vi tekstet litt på kvelden, men det føltes litt rart. Dagen etter møttes vi igjen. Denne dagen overnattet jeg. Da vi skiltes morgenen etter var det bare sånn "ha en fin dag". Fikk meld av ham på ettermiddagen hvor han takket for gårsdagen. Da fikk jeg ham til å love å være ærlig mot meg og si hvis han ikke ville treffe meg mer.

Han svarte da at han ikke visste om vi ble en ting, men at han digget å møte meg sånn her. Hva vil det si?

I dag har jeg ikke hørt noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vel tro at det betyr at han "digger" å møte deg for sex og en prat innimellom, men ikke er interessert i noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Enig med de to over. Men utifra det du har skrevet skjønner jeg ikke hvorfor du tror du er billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du ha svar på? Om du er billig eller om han vil treffe deg igjen?

Jeg kan jo svare på begge spørsmålene.

Ja, du oppførte deg nok litt billig, men han vil nok treffe deg igjen... for sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de to over. Men utifra det du har skrevet skjønner jeg ikke hvorfor du tror du er billig?

Kanskje bare jeg lurte på om jeg var det? Om jeg må knipe igjen litt mer neste gang.... he, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Ok. Jeg synes nemlig ikke du høres billig ut i det hele tatt utifra det du skrev i hoedinnlegget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du er billig.

Det virker ikke som om han er klar for forlovelse ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo tenkes at han mener akkurat det han sier. At han ikke vet om dere blir noe, men at han liker det sånn det er nå. Verken mer eller mindre. Akkurat som du kanskje føler det? Du liker hvordan ting ser ut til å kanskje utvikle deg, men du vet ikke hvordan det vil være fremover?

Ikke overtenk.

Ha sex med ham om du vil, og funker det, så funker det. Ser du at han blir igjen på pulevenn mens du beveger deg over på noe mer følelesmessig, så sier du ifra, og evt. kutter om du ikke takler "spillet".

Men for nå synes jeg du bare skal kose deg, og billig var du iallefall ikke. Du er singel! Selvsagt skal man kunne ha litt sex. Og hvor kommer dette kvinnebildet vårt ifra, hvor vi er så redde for å være billige.. Vi måd a være TO for å ha sex, må vi ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt ærlig, jeg hadde nok reagert på både deg og han som hadde sex etter å ha “kjent” hverandre et par dager. Men det er meg, jeg har aldri helt klart å forstå at noen kan ha sex uten at de mener noe mer med det :)

Men hva han vil med deg? På meg virker det som om han vil se deg an litt, uten at det nødvendigvis ligger noe mer alvorlig bak. Om det er noe du godtar er det bare du som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt!!

Billig? Ikkje i det heile tatt!!

Berre ta det rolig framover, ikkje stress han med alvorlig prat om kva som skjer... Er han interessert, så kjem han til å vise det snart. Om ikkje, så kan du berre traske vidare uten han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det var jo ikke som om du hoppet til sengs med ham det øyeblikket dere traff hverandre. Synes ikke du virker billig. Du er jo singel, så da kan du vel gjøre akkurat som du vil med god samvittighet.

Han mener vel akkurat det han sier - at han for øyeblikket synes at det er helt greit å møtes sånn uforpliktende og ha det gøy. Kanskje det blir noe mellom dere etterhvert, men du må uansett være forberedt på at det kanskje ikke vil utvikle seg. Du må tenke litt over hva du vil ha ut av dette forholdet. Dersom useriøst er greit for deg, så er det jo bare å fortsette. Men hvis du vil at det skal bli noe mer alvorlig mellom dere, så burde du kanskje trekke deg litt tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er billig.

Men

Gjør det noe da? Skulle du slutte å leve det livet du ønsker utifra hva andre tenker om deg? o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billig spør du?

Så vidt jeg klarer å lese ut fra teksten så tok du deg ikke noe betalt, så du er vel så billig som det går an å bli, ja gratis faktisk!

Men du kan trøste deg med at hadde du tatt deg betalt etter et slikt engangsforetak, så ville du blitt stemplet som en prostituert. Noe som ikke er en positiv betegnelse i vårt samfunn. Å bedrive gratis hor er mye mer moralsk riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grønn Frosk

Jeg syns ikke du høres billig ut i det hele tatt. Men jeg tror nok ikke at han er interessert i ett forhold nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du er ikke billig men bør bli bevisst. Etter bare en natt, hva ønsker du deg?

Høres ut som han er skremt, og dere kjenner jo ikke hverandre...

Da høres han ut som en du kan satse på, men mulig du har skremt buksa av han....

Ville ikke tatt kontakt før om ca. 3 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han ville noe mer, når han får alt han vil ha, uten å måtte forplikte seg?

Finn ut hva du vil og forhold deg til det! Vil du ha han, knip igjen godsakene. Vil du ikke ha han, dropp ham. Vil du ha en pulevenn, så pul på han.

Om jeg mener du er billig eller ikke er vel egentlig totalt uinterresant? Men, om du vil ha han, ikke gi han det han vil ha, før du har ham! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvorfor skal man forplikte seg til noe bare fordi man er forelsket og har sex?

Det er bare tiden som kan vise hva som vil skje videre, og det kan gå begge veier.

Men ts er ikke billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...