Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

har dere hørt den? jeg har ikke særlig sans for dama men jeg syns sangen er kjempefin :) veldig sommerlig og behagelig å høre på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninda mi sa den var fengende og fin...gledet meg til å høre den...

men jeg syns den var akk så kjedelig.....

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, skrekk og gru!

Det er det verste jeg har hørt og sett. Videoen er en dårlig kopi av videoen til en gruppe (husker ikke hvilken) hvor Helena Christensen var med i en strandscene.

Paris H. har er tydeligvis ingen kreativ person siden hun må kopiere en annens video. I tillegg er hun blottet for karisma, og framstår bare som den hun er, og kanskje ønsker å være: En talentløs, fjollete bimbo. Dog en pen bimbo, det skal hun ha... og det er nok det peneste jeg har å si om henne.

Skrevet
Nei, skrekk og gru!

Det er det verste jeg har hørt og sett. Videoen er en dårlig kopi av videoen til en gruppe (husker ikke hvilken) hvor Helena Christensen var med i en strandscene.

Chris Isak kanskje.....Wicked games...

Skrevet
Chris Isak kanskje.....Wicked games...

Stemmer. Syns selv at de to videoene er påtagelig like i enkelte deler.

Skrevet
Stemmer. Syns selv at de to videoene er påtagelig like i enkelte deler.

Mulig - har ikke sett Paris sin...

Men Wicked games er jo i det minste en kuuul sang :)

Skrevet

:hakeslepp::fy_fy:

Fy a meien så bitre og sjalu dere er .....

Så videoen her om dagen og tenkte at den burde hun ha brukt 2,5 år til på. Minst...

Skrevet

Grusom. Likte ikke videoen heller... (Jada, jada. Jeg er kjempesjalu og bitter, og drømmer om å bli akkurat som unge frøken Hilton.)

Gjest cecilia
Skrevet

Helt grei sang. Ikke akkurat den beste jeg har hørt, men langt ifra den verste også. Synes noen overdriver her, for så stygg er den ikke :forvirret: Virker som om alt som Paris Hilton gjør MÅ være pyton...

Gjest marthepia
Skrevet

Sangen var ikke stygg, men det var noe jeg ikke likte ved den. Å det er ikke fordi Paris Hilton er med. Jeg synes hun er litt kul jeg :)

Skrevet
Synes noen overdriver her, for så stygg er den ikke :forvirret: Virker som om alt som Paris Hilton gjør MÅ være pyton...

ikke, men er som regel. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ble faktisk overrasket over hvor bra den var IFORHOLD til hva jeg hadde forventet meg... Jeg er ikke gla i den "sjangeren" musikk uansett, men den skilte seg ikke ut som noe dårligere enn mye annet jeg har hørt. Litt søt fakisk.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ble faktisk overrasket over hvor bra den var IFORHOLD til hva jeg hadde forventet meg... Jeg er ikke gla i den "sjangeren" musikk uansett, men den skilte seg ikke ut som noe dårligere enn mye annet jeg har hørt. Litt søt fakisk.

Samma oppfattning som jeg fikk det der :)

Gjest Miloine
Skrevet

og hvorfor kan ingen legge ut en link! :sjenert:

Jeg vil også høre den!

Skrevet

Ble faktisk posetivt overraska! Den perfekte sommersang, en husker refrenget godt og den er fengende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...