Snehvit Skrevet 17. desember 2002 #1 Skrevet 17. desember 2002 Etter flere anbefalinger av Tigis hårprodukter her på KG, har jeg tenkt å prøve dette merket. Jeg har langt slett hår som er farget. I det siste har håret hatt en tendens til å bli ganske fett i forhold til tidligere. Hvilken Tigi shampoo og balsam bør jeg satse på?
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 18. desember 2002 #2 Skrevet 18. desember 2002 Det kan du jo spørre frisøren om når du kjøper :-) Jeg har prøvd TIGI og vært fornøyd - så jeg støtter de tipsene du har fått. Tigi har også et hårskum som er helt suverent :-) lykke til!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. desember 2002 #3 Skrevet 18. desember 2002 Shampoen du skal ha heter Tigi Catwalk Oatmeal and Honey. Shampooen kommer i stor 350 ml. flaske til kr. 180 og balsamen i 250 ml til kr. 260. Begge flaskene er sjøgrønne. Dette er drøye produkter som er fantastisk gode. Hårskummet heter TIGI Sculpting Mousse og er suverent. For ekstra glans bruker du TIGI Girl Toys Shine Serum. Anbefaler alle denne serien..... utrolig gode produkter :-) Milla
Snehvit Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2002 Takk skal du ha, Milla! Disse produktene skal jeg kjøpe så snart jeg har mulighet!
Veronica Skrevet 18. desember 2002 #5 Skrevet 18. desember 2002 Shampoen du skal ha heter Tigi Catwalk Oatmeal and Honey. Anbefaler alle denne serien..... utrolig gode produkter :-) Milla Enig, bruker selv denne serien - og er meget fornøyd. Eneste minuset med disse, er lukten - ikke særlig god (minner om slik pencilin jeg fikk da jeg var liten). Men funksjonen er topp. Ellers er også Tigi Deep Reconstruction shampo å anbefalle - den lukter bedre. Men ville gått for den overnevnte, tror den passer best for ditt hår.
Tusseline Skrevet 18. desember 2002 #6 Skrevet 18. desember 2002 Jeg har vært innom utallige friører og spurt om de fører merket Tigi, men uten gode resultater. Noen som vet hvor jeg kan få tak i Tigi her i Stavanger?
Veronica Skrevet 18. desember 2002 #7 Skrevet 18. desember 2002 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Tigi her i Stavanger? Etter et raskt søk på nettet, fant jeg at bl.a. "Kick Hårstudio" i Stavanger selger Tigi. Adressen er Øvre Holmegate 24.
Snehvit Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2002 Jeg har vært innom hjemmesiden til Tigi (http://www.tigihaircare.com), men synes det er litt vanskelig å finne ut av hvilke produkter som er egnet til ulike hårtyper. Det ser ut til at flere av dem kunne passe til mitt hår. Hvilke Tigi-produkter har dere erfaring med?
Veronica Skrevet 19. desember 2002 #10 Skrevet 19. desember 2002 Det ser ut til at flere av dem kunne passe til mitt hår. Hvilke Tigi-produkter har dere erfaring med? Nå har du jo alt fått to like anbefalinger. Både jeg og Milla har erfaringer fra flere Tigi produkter, og mener den overnevnte vil være den riktige for deg. Om du fortsatt er usikker, så kan du jo spørre frisøren.
Snehvit Skrevet 19. desember 2002 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2002 Nå har du jo alt fått to like anbefalinger. Både jeg og Milla har erfaringer fra flere Tigi produkter' date=' og mener den overnevnte vil være den riktige for deg.[/quote'] Oatmeal & Honey som dere anbefalte skal jeg prøve, ja. Jeg lurte bare på hvilke av Tigis øvrige produkter (styling, kurer o.l.) dere har erfaring med. Det er flere som høres spennende ut, som Superstar, Headbanger m.fl.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #12 Skrevet 19. desember 2002 Når du skriver at du har langt hårt så bør du nok kjøpe skummet og glans serumet, hvertfall i første omgang. Hårpastaene til Tigi egner seg ikke for de med langt hår, de er best til korte rufsefrisyrer. Milla
Effie Skrevet 19. desember 2002 #13 Skrevet 19. desember 2002 Jeg er også en av dem som bruker Tigi Catwalk Oatmeal and Honey. Kjempefornøyd! Kan også anbefale Tigi Bed Head After-Party. Det er en slags "krem" som skal haes i håret etter at det er vasket og tørket. Kjøpte den sist jeg var hos frisøren. Fungerer kjempebra på hår som har en tendens til å bli litt "statisk" nå i vinterkulda.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #14 Skrevet 19. desember 2002 Så bra at det er flere her som har gode erfaringer med Tigi Catwalk serien. Milla
Snehvit Skrevet 19. desember 2002 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2002 Jeg har også lurt litt på Leave-in conditioner, som jeg også har sett er blitt anbefalt her inne. Jeg synes det høres ganske praktisk ut, blant annet hvis man ikke har så god tid om morgenen. Men vil ikke håret føles litt seigt når balsamen ikke skal skylles ut?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. desember 2002 #16 Skrevet 20. desember 2002 Men vil ikke håret føles litt seigt når balsamen ikke skal skylles ut? En leave-in balsam er ganske så annerledes enn en vanlig balsam som skal skylles ut. En leave-in smelter inn i håret og merkes ikke når du skal vaske det på nytt eller style det. For farget hår kan en leave-in være veldig bra men det er en smakssak. Puh, som du spør Milla
Snehvit Skrevet 20. desember 2002 Forfatter #17 Skrevet 20. desember 2002 Puh' date=' som du spør [/quote'] Sorry, skal gi meg nå! Er i innkjøpsmodus om dagen skjønner du, så da er det greit med litt ekspertise så jeg ikke ender opp med enda flere impulskjøp som bare blir stående i skapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå