Gå til innhold

Hva gjør man....??


Tyren

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje har fått med seg i kjæledyrtrådene, så har jeg to bortskjemte katter...

Nå skal vi flytte og jeg har hørt så mange historier om hvor sure kattene blir...

Er det noen som har gode råd å gi om hvordan jeg kan få tilpasset kattene mine til sine nye omgivelser på en smidig måte ??

Håper at de får en så myk overgang fra en liten leilighet i byen til ett svært hus på "landet"....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke dette blir noe problem da de er innekatter og sannsynligvis veldig tamme og knyttet til deg. Jeg har flyttet 3 ganger med katten min, samt at jeg har den med på hytta og rundt omkring, og det er aldri noe problem! Hun kommer når jeg roper uansett. Det tar litt tid for kattene å skape seg et revir på det nye stedet, og det kan innebære litt slåssing og bråk med andre katter. Helt naturlig. Men la kattene bli ordentlig kjent og falle til ro inne først, før du begynner å slippe dem ut. Ikke lenge av gangen til å begynne med, rop på dem av og til. Gå evt. rundt i hagen med dem i begynnelsen. Tror de kommer til å storkose seg på det nye, spennende stedet med stor plass jeg!

Silje icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...