Gjest Gjest_Merethe_* Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hva er den morsomste/mest spennende eller lærerrike teambuildingsaktiviteten du har deltatt på? Bør ikke være ekstremsport, kan også være enkle ting:)
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Njaei..har ikke så mange tips.. Men husk at ikke alle er like glade i å rafte i Sjoa eller bestige en fjelltopp.. Blir ikke nødvendigvis mer sammensveiset av det.
Veronal Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Jeg synes det mest oppbyggende er et restaurantbesøk med påfølgende tur på byen for de som ønsker det.
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Det er jeg ikke enig i.. Hvis man går på byen forsvinner jo alle alltid "hvert til sitt".. Da er det faktisk bedre å legge en samling godt utenfor allfarvei, slik at alle blir værende på det stedet..
Veronal Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Det er jeg ikke enig i.. Hvis man går på byen forsvinner jo alle alltid "hvert til sitt".. Da er det faktisk bedre å legge en samling godt utenfor allfarvei, slik at alle blir værende på det stedet.. ← Det kommer an på hvor omfattende restaurantbesøket er. Hvis man er på restauranten til sent på kveld så må det være legitimt for de som ikke ønsker å rangle å dra hjem. Team buildings-aspektet blir vel litt mindre vesentlig når promillen stiger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå