Gå til innhold

24 juni

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

hei

ja nå er det jammen bare 2 dager igjen til bryllupet vårt...

hurra.....

men er det mange andre herfra som skal gifte seg på denne dagen?

hvordan tror dere at dagen blir?

her regner det som bare juling...... og vi skal kjøre hest å vogn fra kirka ... :sjenert:

får jammen håpe og krysse fingre for at det blir fint vær akuratt den dagen

lykke til dere andre......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt over 2 måneder til jeg skal gifte meg, men vil gjerne ønske det lykke til på dagen allikvel :klem: Krysser både fingre og tær for godt vær!!! Og husk: Litt regn i sløret betyr lykke, så fortvil ikke om det regner ;)

Gjest gjesta
Skrevet
Fortsatt over 2 måneder til jeg skal gifte meg, men vil gjerne ønske det lykke til på dagen allikvel :klem:  Krysser både fingre og tær for godt vær!!! Og husk: Litt regn i sløret betyr lykke, så fortvil ikke om det regner ;)

heisann..

takk for det...

joda greit nok om det regner.. men ikke når vi kjører med hest og vogn.. er litt kjedelig å bli våt.........

så du har 2 mnd igjen.. med mye planlegging..lykke til til deg oxo

:klem:

Gjest Gjest_Bolle_*
Skrevet

Vi gifter oss 24. juni i København. Vi har pakket hele kvelden og reiser i morgen formiddag. Er veldig spent!! Vi er 15 tilsammen og alle møtes på flyplassen i morgen - det blir så koslig! :klem:

Det er spådd overskyet og 18 grader, så om det blir slik er det flott!

Pakker kjolen i morgen, vel den blir vel krøllete uansett, men. Noen som har gode stryketips?

Lykke til på lørdag, laika77. Jeg gifter meg kl 13. Du da?

Bolle

Gjest gjesta
Skrevet
Vi gifter oss 24. juni i København. Vi har pakket hele kvelden og reiser i morgen formiddag. Er veldig spent!! Vi er 15 tilsammen og alle møtes på flyplassen i morgen - det blir så koslig! :klem:

Det er spådd overskyet og 18 grader, så om det blir slik er det flott!

Pakker kjolen i morgen, vel den blir vel krøllete uansett, men. Noen som har gode stryketips?

Lykke til på lørdag, laika77. Jeg gifter meg kl 13. Du da?

Bolle

heisann

så kjekt da... gratulere så mye.....

jeg gifter meg kl 16 .. skal tenke på deg når jeg sitter hos frisøren...

mange lykkeønsker til deg fra meg...

:klem:

Gjest nevèsta
Skrevet

Vi gifter oss på lørdag!!! Her og regner det som bare det, men håper på sol, eller i hvertfall opphold og litt varmere enn det er nå...

Gjest gjest1
Skrevet

Eg står også brud på laurdag! Vi skal også ha hest og kjerre, men må nok avlyse det om ikkje vervarsla blir betre i morgon.. Pytt pytt...

Vi gledar oss til helga, men blir nok litt ordning og styring i morgon også!

Blir godt å komme i mål, og endeleg bli kjerring!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...