Gå til innhold

Hvilke smileys bruker du ALDRI?

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Det hender jeg går amok med absurd-smileys, men disse tror jeg ikke jeg har brukt ennå: :babysmokk: :rosasmil: :smoke::fred: :blaaruss: :transe: :icon_neutral: :lol::Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dusje: :rosasmil: :babygutt::babyjente::babysmokk: :blunke: :forvirra::lol::flagg::tommel::sjokkbla::bryllup:

Disse har jeg vaffal ikke brukt.

Skrevet

tror jeg ikke har brukt:

:dusje::kyss::lol::gratulerer::redd::hjertesmil::gave::klovn::pirat::wow: :yinyang:

Gjest Bodillen
Skrevet

For meg blir det nok lettere å ramse opp hvilke jeg har brukt! :ler:

Denne har jeg imidlertid aldri så mye som tenkt på å bruke engang: :fred:

Gjest gjest1
Skrevet

Æh, jeg får ikke plass til alle:

Men mine favoritter er ihvertfall:

:):forvirret::frustrert::ironi::klappe::klem::overrasket::sjarmor:;):sjenert::sur::ler::hoppe::roll::hoho:

Sånn ca.

Skrevet
:reise: :no_smoking: :lese: :humpe: :icon_idea: :smoke::kghjerte::pirat: :yinyang: :pippi: :nissevink::klovn::nissekonekyss: :kissfan: :blaaveis: :blaaruss: :flagg::sinnatagg:
Gjest Miloine
Skrevet

Hvem jeg ikke har brukt gidder jeg ikke å legge inn, det er ganske mange! Men jeg har 2 jeg mest sansynlig akdri kommer til å bruke:

:yinyang: YINGYANG OG :kissfan: KISSFAN

Skrevet

:kissfan: :no_smoking: :raudruss: Tror ikke jeg kommer til å bruke disse noen gang. Resten kan det jo være jeg får bruk for? Det er mange jeg ikke bruker, men det blir håpløst å liste opp alle.

Gjest lumina
Skrevet

:blunke: :kgblunk: :smilorange::transe: :storfot: :brunette: :blaaruss: :raudruss: :no_smoking: :skjeggebass: :pirat:

Gjest gjest1
Skrevet

Disse har jeg aldri brukt:

:blunke: :kgblunk: :gape::hjertesmil: :storfot: :blaaruss: :pil: :kissfan: :klovn: :pippi: :pirat::tronderbart: :yinyang: :raudruss: :skjeggebass: :smilejente: :no_smoking:

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

:forvirra::sinnatagg::flagg::gratulerer::tommel::sjokkert::digge::hjerte::fred: :blaaveis: :brunette: :idesmil::pirat::nissevink: :icon_idea: :no_smoking: :icon_question:

Da blei det en del da :)

Gjest Fantus
Skrevet

Disse kommer har jeg aldri brukt og kommer neppe til å bruke dem heller:

:hjertesmil::briller: :brunette: :blaaveis: :fred::nissekonekyss: :kissfan: :yinyang: :no_smoking: :skjeggebass: :sjokk: :blaaruss: :tronderbart:

Skrevet

Disse bruker jeg sjelden;

:bryllup::fred::kghjerte::transe::sminkedokke::gullengel::gave::nissevink: :kissfan: :tronderbart::humpe: :no_smoking:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Chantal
Skrevet (endret)

:kvalm:

:legrine:

:blaaruss:

:yinyang:

:babyjente:

:raudruss:

Endret av Chantal
Skrevet

Jeg kan ikke vise hvilke smilys jeg aldri bruker og aldri har brukt for da bruker jeg de jo. :overrasket:

Skrevet

:reise::syk::humpe::smoke: :smilejente: :sexy: :skjeggebass: :rosaengel::raudruss::pirat::tronderbart: :pippi: :nissevink::klovn::nissekonekyss::nisseblunk::nisse: :kissfan: :herremann::gullengel:

ble visst endel..

Gjest Embla s
Skrevet

Hrmf. Fikk beskjed om at det var for mange smiefjes og at jeg måtte redusere antallet.

Gjest gjest1
Skrevet
:hjertesmil::fred: :storfot: :pil: :kissfan: :yinyang: :pippi: :raudruss: :no_smoking:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...