Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Har lest så utrolig mye fantastike lovord om Dr Hauschka, så jeg begynner å lure, er de noen som ikke er fornøyd med den? Er så lei av å kjøpe alt som blir skrytt av, uten at det funker, så nå vil jeg høre litt negativt sånn at jeg er forberedt på at dette ikke er en mirakelserie ;p
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Det er ikke en mirakelserie, for slikt finnes ikke, men jeg er stort sett fornøyd, men om vinteren får jeg ikke nok fuktighet til den supertørre huden min med Dr. H-produkter. Men jeg liker godt at produktene er 100% naturlige, og prisen er også bra. Ikke så veldig negativt, men mirakelserie kan jeg allikevel knapt kalle det.
Gjest Virvel Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Ingen mirakler, nei. Jeg får fortsatt kviser iblant (mye av det de siste månedene faktisk - jeg må slutte å spise sjokolade ), men huden min føles så mye bedre. Som jeg har nevnt i flere DH-tråder tidligere, huden klarer seg liksom mye bedre på egen hånd. I begynnelsen klarte jeg ikke lukten, forresten. Kjøpte små prøvepakninger av rensekremen, ansiktsvann og oljen, men endte med å kaste dem etter en uke fordi jeg syntes de luktet så dritt. Så prøvde jeg igjen litt senere og tenkte at jeg bare fikk holde ut, kanskje jeg ble vant til det, og nå synes jeg faktisk alt sammen lukter kjempegodt.
Zest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 *Rekker opp hånden* Jeg liker ikke Dr. H. Har halve flasker stående på badehylla, og der har de stått det siste året... Serien funket rett og slett ikke for meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 *Rekker opp hånden* Jeg liker ikke Dr. H. Har halve flasker stående på badehylla, og der har de stått det siste året... ← Har de stått der et halvt år, så kan du like gjerne kaste dem. Dr. H har begrenset holdbarhetstid. Jeg elsker serien...kanskje bortsett fra ansiktsvannet. Og den fargete dagkremen luktet for intenst for meg.
Gjest Neffi Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Det var helt jævlig på min hud - mildt sagt! Fikk massevis av kviser etter å ha brukt oljen som liksom skulle stabilisere... Nei, ikke noe bra bare fordi den inneholder "naturlige ingredienser". Jeg holder meg til serier som decleor og MD
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er ikke så begeistret for den. Jeg har rosekremen og lukta er mildt sagt #%"¤. Først syntes jeg den var veldig bra. Jeg har keratosis pilaris og det ble mye bedre da jeg brukte kremen, men etterhvert virket det som om huden min ble tørrere selv om jeg smurte på krem. Endte opp med tørre, flassende flekker.
Gjest -trådstart- Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Takk for synspunkter alle sammen :-) Hadde vært så mye enklere om det hadde fantes en mirakelkrem, men ettersom alle har forskjellig hudtype er det usannsynlig. Glemte forresten å spørre hvilken hudtype dere som ikke var fornøyd med Dr. H hadde, som et tilleggsspørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har bare prøvd rosekremen, og den var ikke bra på huden min i det hele tatt. Har normal/tørr jud og den gav meg for mye fett istedenfor fuktighet så fikk mye småkviser og svarte prikker.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har bare prøvd rosekremen, og den var ikke bra på huden min i det hele tatt. Har normal/tørr jud og den gav meg for mye fett istedenfor fuktighet så fikk mye småkviser og svarte prikker. ← Da har du valgt feil krem til din hud. Jeg vil tippe at enten den flytende dagkremen eller kvedekremen passer bedre. Den flytende dagkremen er helt super; gir masse fuktighet og trekker godt inn, og lukter nydelig i tillegg. Jeg er forelsket!
Zest Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har blandingshud, tenderer til å bli veldig tørr om vinteren, mer normal om sommeren, noe sorte prikker og et par kviser i ny og ne. Huden min reagerte ikke bra på Dr.H, kjentes ikke bra og ble forferdelig kvisete.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 Jeg syns ikke rensemelken renser godt nok, og rensekremen er veldig knotete å holde på med. Huden kjentes veldig bra ut i begynnelsen, men etterhvert ble den full av småkviser. Kvedekremen syns jeg ikke føles god på huden. Rosekremen er god som krisehjelp til tørr hud, men jeg kan ikke bruke den i lengden. Oljen tørket ut huden min da jeg hadde brukt den en stund. Takke meg til Decleor, Dermalogica og MD Formulations
Ling Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Da har du valgt feil krem til din hud. Jeg vil tippe at enten den flytende dagkremen eller kvedekremen passer bedre. Den flytende dagkremen er helt super; gir masse fuktighet og trekker godt inn, og lukter nydelig i tillegg. Jeg er forelsket! ←
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 ← Jeg bruker den flytende dagkremen nesten som et serum, og bittelitt rosekrem oppå der. Det ser utrolig fresht ut! På en eller annen måte gir rosekremen økt blodsirkulasjon, og også jevnere hudtone. Forklar det den som kan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå