Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Skal få en liten pus, og vil at alt skal være i klart til den kommer! vet none om noen bra dyrebutikker på nett?
Lilith Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 www.lamp-post.co.uk De er riktignok engelske, men de har bra utvalg og er proffe. Lykke til med pusekatten!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 å der var det masse fint! hva har du pleid å betale i porto? sånn ca? ofte er det dyrere å sende enn å kjøpe! jeg skal bare kjøpe småting.. leker ogsånn!
Lilith Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 å der var det masse fint! hva har du pleid å betale i porto? sånn ca? ofte er det dyrere å sende enn å kjøpe! jeg skal bare kjøpe småting.. leker ogsånn! ← Oi, det husker jeg ikke ... Men er det ikke sånn at hvis man kjøper over en viss sum så må man betale gebyrer? Jeg kjøpte bare en bilsele og en lekemus sist, og det ble ikke mer enn en hundrelapp, i hvert fall Men du kan jo maile dem og høre?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Kjøper du for over 200kr, må du betale 25% MVA
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 http://www.forbua.no/ Denne har kjempegod service i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå