Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hvis jeg finner et morsomt videoklipp f.eks på nettet og vil sende dette som vedlegg i Hotmail til en venn. Hvordan gjør jeg det? Må jeg lagre det på pc`n først? Vet at det går å kopiere adresselinjen så det blir en link, men det blir ikke det samme..
enden Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 [...] Vet at det går å kopiere adresselinjen så det blir en link, men det blir ikke det samme.. ← Nei, det er egentlig bedre. Da slipper du å fylle opp postkassa til andre med noe de kanskje ikke en gang vil ha. Linker du til det så får nettsiden som har lagt det ut credit (og evt visninger så de tjener penger og kan fortsette å legge ut slikt), og den som mottar kan selv aktivt velge om de vil laste det ned eller ikke (forutsatt at man ikek bruker webmail). Men til det egentlige spørsmålet ditt; du må nok laste det ned og elgge de ved på vanlig måte med knappen "legg ved"/attach" med binderssymboldet.
finnslarken Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Vet at det går å kopiere adresselinjen så det blir en link, men det blir ikke det samme.. ← Som enden sier - det blir nok ikke det samme, men mye, mye bedre. Hvis du skal sende videofilmer som vedlegg til Hotmail, bør du i alle fall være sikker på at den du sender til har fått utvidet fra 2Mb til 200Mb, ellers så er jo postboksen full før du får sagt kake. Venner av meg som insisterte på å sende meg alle mulige slags 30-40 Mb store videosnutter fra sin bredbåndsforbindelse mens jeg ennå satt på ISDN, ble hardt og brutalt fortalt hvor lenge jeg måtte være på nett for å få lastet ned disse som regel totalt uinteressante videosnuttene. De gjør det aldri mer!! Link om du kan, ellers kan mottakeren få problemer. Det er i alle fall måten jeg gjør det på. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå