Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Har lyst til å sminke meg lik Marilyn Monroe på et party jeg skal på. Lurer på om det er detaljert beskrivelse med bilde på nettet? Finner ikke,
Gjest Virvel Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Lys foundation/pudder, evt. en god concealer der det trengs --> hvit porselenshud. Lys, nøytral øyenskygge (eller kanskje ikke noe?), men relativt mørke, markerte øyenbryn og sort eyeliner (lag en liten "vipp" opp og ut i ytterkant av øyet). Vippetang og masse sort mascara. Knallrød eller litt mørkere rød leppestift. Litt rouge, men ikke mye, i underkant av kinnbena, evt. en noe mørkere foundation slik at du rammer ansiktet pent inn. Lag skjønnhetsflekk på kinnet (mellom nesen og munnen - bruk bildesøk på f.eks. Google og se). ...det er det jeg får ut av å se på bilder av henne, i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Takk for svar! Jeg er litt brun , da vil det vel bare se dumt ut med veldig lys t pudder?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Trådstarter igjen.. Kanskje bedre å gå for en annen look?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 vivels instrukser stemmer nok meget bra. bare husk: ingen sminke, ikke maskara en gang på de nederste vippene.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 I det nye Makeup og hår bladet har de sminkelooker fra 40- , 50-, 60- , 70- og 80-tallet.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 I det nye Makeup og hår bladet har de sminkelooker fra 40- , 50-, 60- , 70- og 80-tallet. ← Jepp, veldig greit forklart og.. MEN jeg har skrevet alt som sto om 50talls/ Marilyn Monroe sminke (fra bladet) i denne tråden
Gjest Virvel Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Takk for svar! Jeg er litt brun , da vil det vel bare se dumt ut med veldig lys t pudder? ← Jeg sa ikke veldig lys, bare lys. :icon_smile: Du må selvsagt velge en farge som passer hudtonen din, men som likevel er noe lysere. Lykke til, du får øve deg litt før festen da vettu, og se om du får det til! Nå fikk jeg lyst til å være Marilyn selv hehe.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Litt rouge, men ikke mye, i underkant av kinnbena, evt. en noe mørkere foundation slik at du rammer ansiktet pent inn. Lag skjønnhetsflekk på kinnet (mellom nesen og munnen). Marilyn Monroe la rougen under kinnebena, etter hva jeg også kan og. Og flekken ja
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Hva med å sette på noen løsvipper i tillegg? Ser for meg at noen få kan bli fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå