Gå til innhold

Tekt littebittegrann da VG!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ikke første gang "reklamen" er litt bak mål i forhold til saken de skriver om. En gang sto det om en lærer som hadde missbrukt noen elever og da var annonen på siden noe a la: Lyst på lærerutdanning? kontakt.....

Da sendte jeg mail inn og reklamen forsvant kjapt.

Gjest gjest1
Skrevet

Haha skjønte ikke det først. Ser aldri på reklame :rodme:

Skrevet

Ikke HELT på sin plass nei....

Jeg fikk dilla på golfspill her før jul og kunne sitte endel timer og spille og fable om birdies, eagles og putt'er men det tok jo ikke SÅ mye av som denne unggutten da.

Gjest prestekrage
Skrevet

Måtte vise artikkelen til redaktøren i den avisen jeg jobber i, og han var helt enig. Dette er en nyhets-sak, ikke en spill-sak...

Blir jo som å ha en artikel om Spiseforstyrrelser med en reklame for avføringstabletter på samme side!!!

Skrevet

Syens ikke dette var rart i det hele tatt jeg (med mindre jeg har oversett/misforstått noe).Det er vel de som er interessert i dataspill som har mest nytte av å lese den artikkelen, derfor står den sammen med reklame for spill og under temasidene om spill.

Gjest Gjest
Skrevet

Avisene sitter jo ikke og setter inn annonser på hver enkelt side, og da blir det jo iblant ufrivillig morsomt.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Syns det er nesten på lik linje med at Kvinneguiden lenge reklamerte for plastisk kirurgi. Vel, ikke helt det samme. Og skjønner at det er en grei måte å nå ut til målgruppen. Men når Kvinneguiden kan ha en artikkel om hvordan man kan øke selvtilliten, og samtidig reklamere for plastisk kirurgi på samme side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...