Gå til innhold

selvbruningskremen "sprekker"!

Anbefalte innlegg

Gjest Mirjam22
Skrevet

Hei!

Jeg smører meg med selvbruning.. uten skjolder eller noe.. men to dager senere dukker det opp masse "sprekker" i fargen! Det ser ut som om jeg har strekkmerker over hele kroppen!

Noen som vet hvordan jeg kan unngå det? Har prøvd to forskjellige selvbruninger og det skjer med begge så det må vel være noe jeg gjør feil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du legger for tykke lag, eller smører deg for hyppig? Ren selvbruningskrem synes jeg kan ha tendens til å tørke ut huden litt så kanskje prøv å smøre med vanlig fukighetskrem innimellom?

Selvbruning er jo rett og slett farging av pigmenter i huden og hudcellene dør jo og skiftes ut hele tiden så det er viktig å ta en skikkelig peeling innimellom når man bruker selvbruning.

Gjest gjesta
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, men jeg tenkte også på at skikkelig peeling hver gang du dusjer er et must.

Skrevet

Man får sprekker om man ikke peeler innimellom....!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg peeler og peeler, så det kan ikke være problemet.. men kanskje jeg smører meg for ofte? Smører meg annenhver dag eller hver tredje dag, for jeg syns fargen blekner så fort..

Gjest Gjest
Skrevet

Skjer med meg også og jeg har prøvd maaaange forskjellige merker. Ser ut som huden er helt fregnete etter noen dager(IIIIIK!STYGT) Smør meg ofte, mulig det er derfor.

Bestilt tan can nå, spent på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...