Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 hei! jeg elsker å sminke øynene mine mørke og sotete, med øyenskygge både over og under øyet + beige/nøytrale glossy lepper. jeg har brukt en brun, ganske mørk skygge lenge nå, men må investere i en ny, og lurer dermed på om noen av dere har lure tips til hva jeg bør kjøpe. mørk grå, mørk brun eller svart eller kanskje noe helt annet? jeg synes svart lett kan bli litt hardt. har noen tips til hva jeg kan matche det med også, men tanke på skygge på øyenbrynsbenet? jeg bruker en ganske lys en nå, men kunne gjerne tenke meg litt forandring og hvilke merker anbefaler dere i øyenskygge? uanz vil jeg bare si at jeg nettopp har investert i verdens beste kajal, den er fra Lancome og den er uslåelig! jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 Body Shop har fått en ny øyeskygge- kolleksjon, der man kan blande ulike typer øyeskygger. Nydelige farger gitt! Vel verdt en tur innom for råd og veiledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå