Windy Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hvor lang tid tok det før du fikk pakken? Er bare så utålmodig jeg Bestilte for noen dager siden og det står fremdeles bare "mottatt" på ordren min.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Kommer an på. Noen varer har de alt på lager, mens andre tar det en stud før de får. Jeg bestilite en topp det var 5-10 uker leveringstid på. Leveringstid for de enkelte varene står på nettsiden.
Gjest Hufsa Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har alltid fått mitt etter 2 ukers tid.
Gjest Vilja :-) Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Bestilte en topp derfra for to dager siden og idag fikk jeg epost om at pakken er sendt. De bruker vel vanligvis 7-10 ukedager dager for å behandle ordren og sende pakken avgårde, i tillegg til postens leveringstid, som normalt er på 3 dager. Så i verste fall tar det drøye to uker.
Windy Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2006 Hehe, jeg er visst litt for vant med luksusen fra bokbutikkene på nett hvor det tar 3-4 dager toppen Takk for svar, folkens! Jeg får smøre meg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå