'Lilly' Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 Hva er den beste vinen du vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg liker ikke rødvin, men når jeg først skal drikke noe så blir det ofte hvitvin (er jo vin det også). Akkurat nå er jeg veldig glad i Moselland Ars Vitis. Den er billig (ca 85 kroner), er lett og frisk og flasken er ganske fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 17. desember 2002 #3 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg er mest glad i iskald hvitvin, og da drikker jeg stort sett Villa Moscatel. Koster 99 kroner og er veldig søt og god! Rødvin er jeg ikke noen kjempefan av, men Carmel adom atic er god med ost til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 17. desember 2002 #4 Del Skrevet 17. desember 2002 Kommer veldig an på hva d skal være til....Rødvin er et must til mye forskjellig, men prinsipielt liker jeg den forholdsvis lett. Muligens derfor jeg i d siste har fått øynene opp for rosévin til en del mat, men den skal helst være tørr; fins mye god rosévin i middelhavslandene. Som kosedrikk foretrekker jeg hvit, frisk, tørr hvitvin fra Nord-Italia; Prosecco f.eks., er kjempegod.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. desember 2002 #5 Del Skrevet 17. desember 2002 Gi meg en skikkelig italiensk Amarone og jeg er i himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergenGutt Skrevet 18. desember 2002 #6 Del Skrevet 18. desember 2002 Drue: Carbernet Sauvignon Land: Chile Navn: Casa Real 1994 Produsent: Santa Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misty - unplugged Skrevet 19. desember 2002 #7 Del Skrevet 19. desember 2002 Det må være spansk rødvin - finne så mage typer - og Tysk hvitvin...... Drikker mest rødvin på vinteren og så blir det extra deilig med kald hvitvin og sjømat på sommeren.........nam Klem fra Misty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille Skrevet 19. desember 2002 #8 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg drikker i grunn mest rødvin, men vil tipse dere som foretrekker hvitvin til å forsøke en sør-afrikaner som heter Cape Contry Steen - mmmmmmmmm.... digg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. desember 2002 #9 Del Skrevet 19. desember 2002 Chilensk og Portugisisk rødvin, er namme-nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. desember 2002 #10 Del Skrevet 19. desember 2002 Favorittvin? Tja, jeg foretrekker den røde typen... Er ikke så eksperimentell jeg. Drikker vanligvis Luna, for den vet jeg at jeg liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #11 Del Skrevet 20. desember 2002 Vintype: Rødvin Vin: Yellow Label Land: Pris: 129,00 Distrikt: Sør Australia Smaksnotater: Totalsum (1-10): 8,0 Veeeldig god vin!! Men liker også: Canepa Estate Cabernet Sauvignon Ung, blålig rødfarge. Svak duft av røde bær. Ung, bærpreget vin som er enkel og ren. Bør nytes til mat. Denne fikk 3 stjerner og en pluss i www.apertif.net, noe som tilsier midt mellom middels og god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 20. desember 2002 #12 Del Skrevet 20. desember 2002 Helt enig med Vibeke, gi meg en amarone og jeg er i himmelen! Ellers er jeg glad i DrLoosen av de hvite, og generelt merlot viner av de røde. I det store og hele er jeg nok veldig glad i vin! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 20. desember 2002 #13 Del Skrevet 20. desember 2002 Min yndlingsvin er Lagunilla Gran Reserva 1994, en Rioja vin fra Spania. Er ellers også glad i andre Rioja-viner :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #14 Del Skrevet 20. desember 2002 Faustino er en nydelig vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 20. desember 2002 #15 Del Skrevet 20. desember 2002 Liker hvitvin best jeg, og da særlig Domaine du Tariquet fra Côtes de Gascogne, Frankrike. Eller Sancerre Millet, også fra Frankrike :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. desember 2002 #16 Del Skrevet 25. desember 2002 Mmh.. Jeg ELSKER rødvin!! Jeg er litt kresen.. Men de beste er vel Faustino V og Faustino I.. Gato Negro... Og ynglingen er Campo Viejo.. Den med oransje ettikett! Luna, Fortino ooog Gaja Navarra:) *namnam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #17 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg fikk Luna di Luna i julegave nå i år. Er den bra? Flaska var rosa, om jeg ikke husker helt feil. Skal spare den til en spesiell kveld jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. desember 2002 #18 Del Skrevet 26. desember 2002 Rødvin er det jeg liker aller best, og da helst JP CHENET..... MEN..... tenna blir blå..... :oops: Det er en stor ulempe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. desember 2002 #19 Del Skrevet 26. desember 2002 Drikker bare hvitvin jeg, og da er det Green Label for alle penga.....slurp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. desember 2002 #20 Del Skrevet 28. desember 2002 Champagne : Dom Perignon [skal prøve Veuve Cliquot (riktig skrevet ?) nyttårsaften. Lurer på om den er i sjangeren Champagne ? Noen som vet ?] Rødvin : Gato Negro, Capella, Masi og Col Di Sasso - ELSKER rødvin :D Hvitvin : Tja, husker ikke navnene, er så lenge siden jeg har drukket det. Men liker de som ikke er altfor søte og gjerne litt friskhet i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå