Gå til innhold

Dekke på servise

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal begynne å ordne i stand i lokalet i dag, går det greit å dekke på servise i dag også, eller er det ekkelt å la det stå ute i 2 dagar, med tanke på støv og slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Legg noen billige servietter el l over.

Skrevet

Tror ikke det samler seg støv på 2 dager?

Gjest Gjest
Skrevet

Så spennende med bare to dager igjen. Heldig gris.

Lykke til. Tror ikke det rekker å bli ekkelt på to dager...

Skrevet

Hvis det er et lokale med mye gardiner ville jeg lagt noe over, kanskje satt koppene oppned?

Lykke til! Dette blir spennende!!

Gleder meg til rapport og bilder! ;)

Skrevet

Vil bare si lykke til med forberedelsene og ønske dere alt godt på den store dagen!

:klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ville lagt noe over, og satt glassene opp-ned.

Gjest gjesta
Skrevet

...jeg synes bare to dager før virket litt lenge jeg da....

Skrevet
Vi skal begynne å ordne i stand i lokalet i dag, går det greit å dekke på servise i dag også, eller er det ekkelt å la det stå ute i 2 dagar, med tanke på støv og slikt?

Det går nok fint :)

Lykke lykke til!! Skal tenke masse på deg på lørdag. Gleder meg til å se bilder :)

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet

I restauranten hvor jeg jobber, pleier vi å dekke til selskap dagen før. Tror ikke at 2 dager før har noe å si. Men husk å polere bestikk og glass, det er skikkelig ulekkert med fingermerker på glass eller vannmerker på bestikket. Og for guds skyld, ikke putt servietten oppi glasset.

Gjest gjesta
Skrevet
hmm hva med en dag da?

Det høres bedre ut, synes jeg.

Men Veslo får gjøre som Veslo vil. ;)

Lykke til på lørdag! Håper dere får bedre vær enn det som HØLJER ned her for øyeblikket!

Skrevet

Vi dekker dagen før, og skal ikke ha noenting over. Kan ikke tro det samler seg noe på to dager!

Skrevet

Burde gå veldig bra :) . Tok en liten test på spisestuebordet vårt (glassplate) som jeg tørka av på tirsdag. Var null tegn til støv, og jeg syns det blir plagsomt støvete her på kun kort tid - bor rett ved traffikert hovedvei. Kan jo, som det sies over her, snu glassene just in case.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ville lagt noe over, og satt glassene opp-ned.

:Nikke:

Gjest gjest1
Skrevet

Vi dekka på fat og bestikk i dag, tar glassa i morgon. Serviettane ligg oppå fata, så det går nok bra.. :)

Blir kjekt dette! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...