Gjest Mann 26 Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hei jenter. Håper jeg kan få et ordentlig svar her jeg. Er så fortvilet I går kranglet jeg og dama om svigers. Mora hennes er så dominerende, og nå som vi skal/skulle flytte sammen så er mora over alt og skal bestemme alt. Jeg var litt brisen i går og kom i skade for å kalle mora hennes en kontrollerende bitch. Da tiltet det over for dama, hu sparka meg 3 ganger i skinneleggen (kunne blitt flere også) Jeg ga henne en ørefik for å få henne til å stoppe og så forsvant hun ut. Ut på byen. I dag morges kom hun hjem igjen. Hun var så på gråten. Fortalte meg hun hadde blitt med en felles kamerat hjem for å "TENKE" men endte opp med den gamle sengevalsen. Tror hun sa det for å være humoristisk, men det er ikke morsomt. Hva skal jeg gjøre? Er dette min skyl for jeg slo henne?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Kanskje dere skal utsette sammenflyttingen hvis dere går løs på hverandre under krangler, og hun attpåtil puler med andre når hun er sint på deg?
Sexy Pat Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 En ting er sikkert ass. Slåru kjherringa de en gang til kommer jeg og schlår fættetrynet ditt utaræi ass
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Vel. Det med slåinga synes jeg dere var like gode på. Det er ingen unnskyldning verken for henne eller deg. Og utroskap, det er kun den som var utro sin feil. Det er ikke din feil. Hun var nok fortvila, men det er heller ingen unnskyldning. Når det gjelder mora hennes, så var det innmari teit av deg å kalle henne en kontrollerende bitch. Det er ikke sånn man løser problemer. Hvis dere har tenkt å flytte sammen, så bør dere lære dere å prate sammen og løse problemer på en konstruktiv måte før dere faktisk finner dere en leilighet. På en måte var det bra at dette hendte før dere flytta, så har dere en mulighet til å tenke før ting blir for kompliserte. For det bør dere gjøre. Er dette riktig, kan du tilgi henne utroskapen, kan hun stå imot mora si og fortelle henne at det er dere som skal bo i leiligheten, ikke hun, så det er dere som bestemmer osv osv. Lykke til.
T.S Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Hva skal jeg gjøre? Er dette min skyl for jeg slo henne? ← Hva har du lyst til å gjøre? nei, det er ikke din skyld, selv om du slo. Hvordan pleier dere krangle?
Gjest Tanita Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Er dette tull eller? Man kaller ikke mora til dama si bitch! Isåfall så fortjener du henne ikke!
Gjest Neffi Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Man kan ikke være utro fordi man har kranglet! Herregud, det må ligge mere bak. Begge var voldelige mot hverandre - så NEI, dette er ikke DIN skyld. Ikke iflg beskrivelsen du har gitt av situasjonen!
T.S Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Er dette tull eller? Man kaller ikke mora til dama si bitch! Isåfall så fortjener du henne ikke! ← Apropo tull... Om det er mer alvorlig enn utroskap, så er vi på forskjellige planeter gitt. Man setter gjerne ting på spissen når man er full og kranglete.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Kunne kanskje ha ytra seg litt annerledes enn å kalle mora hennes kontrollerende bitch Vel, at du fika til henne var jo nesten greit nok, hun sparka jo deg noen ganger først, men VOLD LØSER INGENTING! Og at hun var utro er helt garantert ikke din skyld.. Er enig i at det var bra dette kom frem nå før dere flytter sammen, så kanskje dere kan revurdere hele saken (noe som forsåvidt burde gjøres uansett, om hun stikker og er utro etter en krangel er ikke et bra tegn i forholdet.......) før dere gjør noe som helst videre? Endret 22. juni 2006 av Chic
Gjest Godjenta79 Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 ....mon tro hvordan det skulle blitt hvis jeg skulle løpe ut og være utro hver gang sambo og jeg kranglet, det går da ikke an! Hvis jeg hadde gått løs på samboeren min og sparka han, så kan det nok hende jeg hadde fortjent en ørefik ja!
Gjest Miloine Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Hva skal jeg gjøre? Er dette min skyl for jeg slo henne? ← Nei, dette er ikke din skyld! Hun kan da ikke gå henn å være utro mot deg fordi om dere kranglet! Har hun gjort dette før? Ikke flytt sammen enda, når forholdet er så frynsete som det er og ihvertfall ikke nå som hun har vært utro! Med hvem rett har hun til å sparke deg selvom du uttalte deg negativt om moren hennes? Du fiket til henne, kanskje nærmest som en refleksreaksjon når hun sparket deg! Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom, så var begeret allerede fullt og det har ikke dråpen noe med, den har jo nettopp kommet. Det at hun var utro mot deg pga. dette, det må da være dråpen som får deg til å innse at dette forholdet er bortkastet!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #12 Skrevet 22. juni 2006 DEFINITIVT ikke lurt å flytte sammen. Dessuten, like greit å finne ut at svigerfamilien er med på lasset FØR det går for langt. Man slår ikke. Men jeg kan forstå at tre spark er nok... Utroskap er for meg grunn nok til å stikke. Okke som.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #13 Skrevet 22. juni 2006 Dere høres umodne ut - Kanskje ikke det rette å flytte sammen før ting har godt seg til..? Man hverken slår/sparker/ ELLER er utro om man er voksne reflekterte voksne. At du kalte moren hennes en kontrollerende bitch synes ikke jeg (sorry !!) kvalifiserer til hverken spark eller utroskap...Det er desverre slik at noen mødre ( og sikkert også fedre) tar helt av når det gjelder ens avkom. Kan forstå at det kan vippe over for evtuelle partnere. - Men å gi henne en ørefik fordi hun sparket deg vitner om at dere er like gode begge to. Hvis dette er første gang slike ting skjer, ville jeg tenkt meg om og latt tvilen komme forholdet til gode. Har dette skjedd før, ville jeg pakket snippen og gått. Når en først har begynt på denne måten er det utrolig vanskelig å snu... Her er det snakk om mangel på respekt for hverander.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. juni 2006 #14 Skrevet 22. juni 2006 Kanskje dere skal utsette sammenflyttingen hvis dere går løs på hverandre under krangler, og hun attpåtil puler med andre når hun er sint på deg? ← Enig. Dere høres på ingen måte klare ut for å flytte sammen.
Viviwoom Skrevet 22. juni 2006 #15 Skrevet 22. juni 2006 Altså, at noen av dere slår eller sparker den andre er bare helt feil. Sånt gjør man rett og slett ikke, selv om man er aldri så forbanna. Også flyr hun attpåtil ut og hopper til køys med en eller annen fyr, fordi hun er sur på deg? Tror jeg skal slenge meg på det samme rådet som allerede har kommet opp noen ganger, jeg - høres ikke ut som om dere to burde bo smmen...
LilleLy Skrevet 22. juni 2006 #16 Skrevet 22. juni 2006 Det høres jo ikke akkurat ut som det går veien for dere. Jeg tror det er fullt mulig å leve sammen om man ikke liker foreldrene til hverandre så veldig godt. Man må bare ikke la svigers/egne foreldre kontrollere livet! Det kommer iallfall ikke til å funke! Dere er begge voldelige mot hverandre og i tillegg er det utroskap.. jeg klarer ikke helt å forstå at dette ikke er en spøk...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 Dump henne med en gang, du kan aldri mer stole på henne nå, og hvis moren er kontrollerende er det stor sjangs for at også hun ender opp med å bli det...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #18 Skrevet 22. juni 2006 Nå er jeg jente, men hvis jeg hadde kalt mora til typen for en kontrollerende bitch, og han hadde sparka med 3 ganger i leggen, og jeg hadde gitt han en ørefik og dette hadde resultert at han fløy ut på byen og var utro med ei veninne så VEIT jeg hva jeg hadde gjort. Hadde dumpa han på flekken. Her må det ligge mer bak også tror jeg. Virker som om dette bare var en unnskylding for henne for å pule denne kompissen... Fysj for en kjærring!!!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 Kanskje dere skal utsette sammenflyttingen hvis dere går løs på hverandre under krangler, og hun attpåtil puler med andre når hun er sint på deg? ←
Gjest Blondie65 Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Det er mange som reagerer på volden her. Vanligvis vil jeg si at en mann som slår allerede har tapt enhver diskusjon ... men ... Da jeg var gift hadde vi en virkelig heftig krangel - der usaklighetene flagret og vi ble mer og mer høyrøstet og hysterisk - spesielt jeg. Det hele endte med en ørefik så det suste i knollen ... DEN var den eneste jeg fikk, både før og siden (da hadde jeg sparket og slått og skreket og brølt uten at jeg på noe vis ville roe meg) og den var fortjent. Så hva gjorde jeg da ...? Jo jeg begynte å gråte og deretter roet jeg meg nok ned til at vi kunne ha en SAKLIG diskusjon. Nå er dette på INGEN MÅTE ment som et forsvar mot konebanking - min den gang mann ba tusen ganger om unnskyldning og slo aldri igjen. Å løpe ut på byen og komme hjem på morgenkvisten og forkynne at man har vært utro gjør man fordi man ønsker å provosere. Hvorvidt handlingen forut fortjener en slik "hevnaksjon" er en helt annen sak, men jeg hadde pakket snippesken og ristet støvet godt av skoene og gått. Det du gjorde ble gjort i affekt - situasjonen tilsa det selv om det på ingen måte var smart. Det går an å be om unnskyldning i ettertid. Det hun gjorde var med fullt overlegg og utilgivelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå