lene24 Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 har kommet over en ny skjønnhetsside/nettbutikk - www.eleven. Noen som har bestilt noe herfra? står bare at om de sender utenfor sverige så kan de ikke garantere 1-4 dagers leveringstid.. Mye spennende produkter der
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Så ut som de har masse bra produkter der! Har lyst på primer fra Smashbox bl.a. Litt dyrt var det; Benefit Dandelion koster f.eks 495 kr fra den siden, mens hvis man bestiller direkte fra Benefit sin hjemmeside koster det under 200,-
lene24 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2006 jeg har lyst på en 3 i 1 krem, som er både highlighter, øyekrem og fuktighetskrem:) den het EYEKO ( og det sto at du kunne droppe den vanlige foundationen med denne ) høres ut som en perfekt sommerkrem!!!!! kun 199,- MÅ spørre om de sender til norge...
lene24 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2006 dersom de ikke sender til norge, så sender www.blush.se:) de har den primeren du ville ha også så jeg....
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 jeg har lyst på en 3 i 1 krem, som er både highlighter, øyekrem og fuktighetskrem:) den het EYEKO ( og det sto at du kunne droppe den vanlige foundationen med denne ) høres ut som en perfekt sommerkrem!!!!! kun 199,- MÅ spørre om de sender til norge... ← Å, den har jeg lest mye bra om! Skal visst gi fin glow.
lene24 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2006 eyeco kremen var mye billigere på www.blush.se, men der får jeg av en eller annen merkelig grunn ikke fullført visa betalingen
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 noen som har prøvd denne? jeg har den vanlige lipglossen som skal forstørre.. har prøvd noen andre å men syns det merket er best.. men ikke prøvd denne her extreme greia.. http://www.eleven.se/too-faced-lip-injecti...treme-1610.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå