Gå til innhold

Er det utroskap

Fremhevede innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Igår endte arbeidsdagen min med at jeg hadde sex med en fremmed over msn.. Eller jeg gjorde ingenting, men vet at han gjorde.

Og nå sitter jeg med så utrolig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min.

Burde jeg fortelle han dette, eller er det bare uskyldig moro som skaper problemer hvis jeg sier noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet
Igår endte arbeidsdagen min med at jeg hadde sex med en fremmed over msn.. Eller jeg gjorde ingenting, men vet at han gjorde.

Og nå sitter jeg med så utrolig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min.

Burde jeg fortelle han dette, eller er det bare uskyldig moro som skaper problemer hvis jeg sier noe?

du gjorde ingenting..men hvordan vet du at han gjorde det?

så lenge du ikke var med på "leken" så er det vel ok.... men om du er den som pirret han til det med sexy ordprat ..... så ville jeg nok kaldt det utroskap.....

men alt i alt ......... hvordan ville du taklet det om det var din samboeren som hadde gjort likedan?

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke utroskap, men det er da ganske spesielt når du tenker etter? "Sex over msn" Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får en stor følelsesflom av sympati rettet mot deg og han du hadde msn-sex med, fordi det høres så stakkarslig ut :klø:

Skrevet

Merkelig dette her, men sikkert fullt ut mulig og artig. Lurer på om det var kun chat eller om det også var webcam med i bildet. Er det slik at dere brukte webcamera så har du absolutt gått for langt, det har du vel egentlig uansett etter min mening. Jeg hadde IKKE satt pris på om min samboer hadde snakket "dirty" til en annen for å tenne han slik at han kom. Ser ikke poenget med å skulle gjøre dette ovenfor en annen enn partner, men for all del hver sin lyst.

Her er det kun din egen samvittighet som kan fortelle deg om du skal gjøre dette eller ikke, men om du plages allerede kan det nok være en fordel å si det som det er. Mye bedre å vite at du har sagt og at det kan forsvinne ut av verden enn at du skal la dette henge ved og plage deg.

Hvorfor gjorde du det egentlig, og var det med en du kjente eller har kjent en stund via nettet?

Gjest Gjest
Skrevet
Igår endte arbeidsdagen min med at jeg hadde sex med en fremmed over msn..

Vær obs på at IT-folket kan følge med på alt du gjør på jobb-Pc...

Skrevet (endret)

Jeg drev med sånn da jeg var 16-17 med en på skolen.

Utrolig spennende og pirrende. Spesielt siden jeg var sammen med kompisen hans.

Utroskap? Det ble iallefall oppfattet sånn da loggen ble funnet.

Synes ikke du skal si noe som helst til kjæresten din om litt fjas på jobben, men du bør ikke gjøre det igjen. Kan fort være begynnelsen på noe mer alvorlig, så kutt kontakten helst.

Endret av Duracell
Skrevet

jeg lurer mest på hvordan det går an å ha sex med en som befinner seg milevis unna jeg...

:ler:

Skrevet
jeg lurer mest på hvordan det går an å ha sex med en som befinner seg milevis unna jeg...

Det kalles cybersex, og er veldig likt telefonsex.

Skrevet

fjernsex :plystre:

Skrevet

I utgangspunktet han man ikke vondt av det man ikke vet. Men jeg hadde aldri hatt "sex" med noen over msn mens jeg var i et fast forhold. Jeg hadde heller ikke blitt videre begeistret om jeg fant ut at kjæresten min hadde hatt det. Jeg tror jeg hadde mistet noe av respekten ovenfor han og hadde fått problemer med å stole på han. Så for meg hadde jeg nok sett på det som utroskap, men i en mild grad.

Skrevet

Fortelle han det synes jeg er litt drøyt, men det avhenger kanskje av følelsene dine både for kjæresten din og msn-mannen. Det høres jo litt merkelig ut hele greia, men gjort er gjort. Jeg vet ikke hva jeg ville sagt hvis kjæresten min fortalte meg at han hadde gjort noe sånt... når jeg tenker på det så må jeg nesten le. Ikke stygt ment, men kan liksom ikke helt tenke meg at det ville skjedd.

Skrevet

Jeg mener at utroskap er alt etter hva man som par aksepterer og ikke aksepterer. utroskap kan være så mangt,men det er hva dere i mellom har kommet frem til av grenser som definerer dette ordet for dere.

Skrevet

Jeg ser på det som utroskap.

Hadde blitt rimelig sur om en venn a meg hadde gjort sån med en shæshte jeg hadde... Jeg er ganske sikker på at dama hadde fått seg en ørefik, og kameraten min hadde fått et par litt hardere ørefiker :P

Utroskap er absoultt det værste jeg kan tenke meg!

Skrevet

Dr Phil sa noe jeg syntes var lurt: det du gjør som du ikke ville gjort med kjæresten til stede er utroskap.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg hadde definitvt ikke likt at mannen min gjorde det - samme hva man kaller det.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Hvis det ikke var med webcam, og det var med en helt ukjent, ville jeg ikke kalle det utroskap. Med webcam og/eller noen du kjente, er det nok litt verre....

Uansett neppe en god ide å fortsette med, særlig ikke på jobb.

Men noen krise er det nok ikke ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ser på det som utroskap. Ville blitt VELDIG lei meg hvis typen min hadde drevet med slikt.

Gjest Gjest
Skrevet
Dr Phil sa noe jeg syntes var lurt: det du gjør som du ikke ville gjort med kjæresten til stede er utroskap.

Gå på do? Pelle seg i nesa?

Gjest Piper
Skrevet

Og jeg må bare si meg enig i dette

Til TS, jeg kan si såpass, at min mann måtte pakket sakene sine for noe slikt, for utroskap er og blir utroskap enten det foregår live eller via MSN/SMS

Skrevet
Det kalles cybersex, og er veldig likt telefonsex.

Jep,, men det ER jo ikke å ha sex. Så vidt jeg husker måtte man ligge ganske nære hverandre og sånn for å få det til :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...