Kristian (71) Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 Vurderer å gi gavekort til et par kvinnelige familiemedlemmer til jul, og håper det vil bli en verdsatt gave. Er det en slik behandling rimelig standard over alt eller er det spesielle ting man bør velge ved en slik behandling? i så fall er det vel kanskje greit å la mottakeren velge ut selv hva hun ønsker? Hva pleier en slik behandling å koste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 Her er siden til Gerd Ordal http://www.bliny.no/ Her finner du en del info om Aromaterapi + prislister Her har du Colosseum park spa http://www.cp-spa.com/ Og her http://www.studiofederica.no/ har du studio federica, men her var det ikke oppført noen pris. Når det er sagt så vet jeg noen flere som kunne trengt en slik behandling jeg Noen som har vært myyyyyye syk og svak den siste tiden. Noen som det rett og slett er fryyyyyktelig synd på for tiden. (tenker du har tatt hintet jeg snuppen ) Håper du finner noe som fenger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. desember 2002 #3 Del Skrevet 17. desember 2002 Kristian - kjempegodt gaveforslag. Skulle ønske noen kunne gi meg en slik gave! Selv har jeg gitt bort slik flere ganger - og med like stor suksess hver gang. Et alternativ er å ikke spesifisere hva gavekortet gjelder, men la mottaker velge selv! Gi et gavekort - verdi kr. 300,- f.eks......... Vil du ha adressen min forresten???? .....slik at du kan sende meg et?? Eller kanskje du vil komme og gi gaven sjøl - utføre oppdraget :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #4 Del Skrevet 18. desember 2002 Hey hey hey, her var jeg på banen først missy. Tro ikke at du kan komme her med en "åååååhhhhh, for en god ide, du er så smaaaaaart kjekken" kommentar og få deg gratis luksus på Kristians bekostning :fy: Her kommer jeg faktisk med råd, vink og tips til hvordan gutten skal gjennomføre dette, også tror du at du kan igle deg innpå han med en smart kommentar??? Oh no frøken :fy: Oppriktig talt, Thea burde være første pri her asså. Og det er hun veeeeeeeeeeeeeeeldig enig i selv også Makan til oppførsel *pføyt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. desember 2002 #5 Del Skrevet 18. desember 2002 Det var da voldsomt til reaksjon fra hu derre Thea-dama da...... Kjære vene - jeg jeg jeg jeg ......... har ikke ord jeg.... :-? Men - jeg krysser ingen. Bare still deg først i køen du Thea.........jeg kan stå bakerst jeg vet'du.........er'kke så farlig med meg, venter jeg........kan vente til jeg dør jeg......... klarer meg nok......... *..... går og fyller opp badekaret med badeskum fra Rema1000* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #6 Del Skrevet 18. desember 2002 *..... går og fyller opp badekaret med badeskum fra Rema1000* He he, good one Spille på samvittigheten ja, så synd jeg ikke har noen da Hva er det jeg sier?? Selvfølgelig har jeg det. Nok til at Usikker ikke skal måtte bade i badeskum fra Rema1000. Da hadde nok Milla kommet sporenstrex og dratt deg opp av badekaret Kan få stå ved siden av meg du snuppa. Men det er veldig viktig at du står pent, er nydusja og ren og blunker heftig med øyevippene.Den selvtitulerte onanisten Kristian kan umulig motstå oss to sjarmissene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. desember 2002 #7 Del Skrevet 18. desember 2002 Kristinan71, hudpleie er også VELDIG populært hos damenen. Bare sånn hinting, vet du......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #8 Del Skrevet 18. desember 2002 Nånæhæji care. Jeg kjenner lusa på gangen serru U are tuuuuu leeeeeit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. desember 2002 #9 Del Skrevet 18. desember 2002 Nånæhæji care. Jeg kjenner lusa på gangen serru U are tuuuuu leeeeeit Så så thea, nå må du roe deg ned litt. DU står fremdeles først i køen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #10 Del Skrevet 18. desember 2002 Er litt anspent kanskje ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 18. desember 2002 #11 Del Skrevet 18. desember 2002 Minner om tema damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. desember 2002 #12 Del Skrevet 18. desember 2002 Håper ingen har kjøpt gavekort fra Golden Beauty i Ålesund for de har nå gått konkurs, og alle gavekort derfra er verdt omtrent null og niks! Hadde tenkt å bruke de som hudpleier men valgte noen andre, er glad nå for det er kjedelig å bytte i hytt og pine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 18. desember 2002 #13 Del Skrevet 18. desember 2002 Aromaterapi er en kjempefin gave! Jeg tittet på siden som en av de andre brukerene anbefalte, og steilet litt over prisen - tror jeg betalte 450 kr sist jeg var på aromaterapi - men så er det en stund siden, og så er det sikkert forskjell på prisene fra salong til salong. Jeg har allerede brukt tipset selv, og ønsket meg aromaterapi i julegave fra min kjære - ååå det er så deilig! Jeg tror nok at dine kvinnelige venner vil sette pris på en sånn gave, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #14 Del Skrevet 18. desember 2002 Begynner å fundere på om det er en spesiell grunn til at Kristian har trukket seg tilbake fra denne tråden jeg bare Ække så hissig mere nå sjøh. Var bare en bitteliten forbigående pms hormonbombe som smøg seg inn her ett sted I`m cool now Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå