Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda 2 mnd. igjen til termin, men har allerede begynt å planlegge hva jeg skal ha på meg etter fødselen... Klok av skade etter forrige fødsel har jeg denne gangen tenkt å shoppe litt på forhånd, for av erfaring blir det ikke tid til mye shopping den første måneden! Sist gang var jeg veldig optimistisk ift. hvor fort magen skulle forsvinne, og fikk meg et realt sjokk når jeg fant ut at ingenting i skapet mitt passet lenger! Og det fristet heller ikke spesielt å ta på seg gravidklærne igjen... Så nå skal jeg ut og handle et par OK antrekk som kan passe en litt pløsete mage og store pupper, f.eks. en god kosedress eller en annen type bukse med bred og god linning. Noen som kan foreslå noen behagelige (men litt stilige) klær? Har vurdert å kjøpe en kosedress fra f.eks. Juicy eller VS, men vil gjerne høre hvis andre har noen gode forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggedress fra juicy kan du egentlig bare glemme. Hvis du har litt pløsete mage.. for de er laaave i livet.

Jeg shoppet litt som du har tenkt før fødsel, og det var jo bare helt teit... Man vet ALDRI hvordan man ser ut etterpå!

Så de klærne ligger i skapet og jeg måtte likevel ut igjen.

Akkurat nå en mnd etter fødsel bruker jeg en str. større i dongeri, men litt høyere liv som holder inn den siste valken. Topper bør være løse. Gjerne posete der toppen går inn i linningen nede slik at ikke valken er synlig. Singleter under er et must for meg da de holder magen litt inne..

Skjørt er det jeg har bodd i. Og gjerne en kjole som ikke strammer i livet. Men tenk på at brystpartiet kan forandre seg enormt også etter fødsel!

Skrevet

Må bare legge til at jeg ser annerledes ut i kroppen nå etter fødsel nr. 2 enn etter nr. 1, så det var ikke noe sjakktrekk å tenke at jeg ble lik...

Gjest baby-E
Skrevet

Nå er det jo sommer, så kanskje du kan kjøpe deg en linbukse. De skal jo være litt vide, og de fleste har jo knyting i livet.

Skrevet

Mine kg gikk veldig fort av igjen (selvom det var mange av dem) og siden jeg alltid har hatt en tendens til å handle klær som er litt for store (idiotsk jeg vet) passet jeg inn i buksene mine etter 1 uke eller 2. Jeg bruker endel av de svarte buksene som er ganske smale fra Only/VeroModa. Så hadde jeg topper og gensere som var litt vide over. Kjøpte et par topper m kort erm på H&M som ar i chiffon stoff med empirieliv. (Ikke vid sånn at jeg så gravid ut igjen altså.) gså hadde jeg singlet under...var fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...