Tulipan Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hei!!! Overskriften sier vel alt. Lurer altså på hvor i Oslo man kan få leid dåpskjole. Vil helst ha en i bomullsstoff ikke sånt silkestoff (fåt helt noia av sånt stoff nemlig... ). Og hva koster det ca å leie en dåpskjole??? Takker for svar :bukke:
Susan Sto Helit Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har sett en sånn lapp i vinduet på barneklær butikken på mitt lokale bydelssenter. (Ikke noe ordentlig kjøpesenter, men mer en klynge med butikker.) Du kan kanskje spørre nær der du bor?
Gjest HB Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Fru Lyng på Strømmen storsenter har, så da regner jeg med at Fru Lyng i Oslo sentrum også har. Men de jeg har sett er i thaisilke o.l. Er ikke helt sikker på prisen, men synes jeg har sett summer som 1800,-. Det håper jeg virkelig er en kjøpesum!! Hilsen Lille meg
Tusenfryd Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Brudesalonger leier ut. kanskje ikke alle, men et greit sted å begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå