Sniken Skrevet 23. juni 2006 #21 Skrevet 23. juni 2006 Jeg anser fingring som en del av et forspill og kommer jeg så langt ja så forventer jeg nesten at vi skal ha samleie. Håpet stiger i hvertfall så mye at det blir en enorm skuffelse om hun plutselig trekker seg og sier nei. Jeg kan i hvert fall si at dersom en gutt først lar deg stikke hånden ned i boxern hans slik at du får leke med "kjeppen" hans, så gjør han ikke det bare for å vise deg at han er kåt..... han vil bli meget skuffet om du gir deg før han får utløsning og "that's it" liksom......
punktom Skrevet 23. juni 2006 #22 Skrevet 23. juni 2006 Hvor gamle er dere jenter som driver med slik?
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #23 Skrevet 23. juni 2006 Hvor gamle er dere jenter som driver med slik? ← Tenkte akkurat det samme. Virker som naive fjortiser.
Colargol Skrevet 23. juni 2006 #24 Skrevet 23. juni 2006 Det første jeg tenkte på da jeg leste starten på tråden her var: "æsj, ute på byen? Han har sikkert vært å pissa et par ganger (og gutter er jo ikke kjent for å vaske seg), vært ute å røyka og stumpa røyken i et halvfullt askebeger, betalt øl'en med skitne penger og så skal han ha fingrene ned i trusa mi? Ikke f....!!!"
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #25 Skrevet 23. juni 2006 Det første jeg tenkte på da jeg leste starten på tråden her var: "æsj, ute på byen? Han har sikkert vært å pissa et par ganger (og gutter er jo ikke kjent for å vaske seg), vært ute å røyka og stumpa røyken i et halvfullt askebeger, betalt øl'en med skitne penger og så skal han ha fingrene ned i trusa mi? Ikke f....!!!" ← Ja fy.... Og ikke bare det, gudene vet hvor de hendene har vært. Pirket seg litt i nesen, klødd seg i ræva, fingret en eller annen litt tidligere mm. Veldig romantisk og hyggelig.
Gjest LilSweetie Skrevet 23. juni 2006 #26 Skrevet 23. juni 2006 Ja fy.... Og ikke bare det, gudene vet hvor de hendene har vært. Pirket seg litt i nesen, klødd seg i ræva, fingret en eller annen litt tidligere mm. Veldig romantisk og hyggelig. ← Jeg pleier heller ikke å gjøre dette hvis jeg ikke har tenkt å ha sex med den personen... men herregud, må alt være romantisk? Da tror jeg man får det kjedelig etterhvert.... Må kjæresten din inn på badet og vaske hendene før han får ta på deg?
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #27 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jeg pleier heller ikke å gjøre dette hvis jeg ikke har tenkt å ha sex med den personen... men herregud, må alt være romantisk? Da tror jeg man får det kjedelig etterhvert.... Må kjæresten din inn på badet og vaske hendene før han får ta på deg? ← Min mann har jeg bodd med i 11 år snart. Så det går ikke an å sammenligne han med en fremmed gutt på byen. Jeg faktisk vet hvor hygienisk han er. Kjenner jo mannen. Hva de fremmede mannfolka på byen er, det vet jo ikke jeg. Derfor ville jeg ikke tatt sjansen. Blir litt for ekkelt å la en eller annen pirke meg mellom beina. Det er ikke helt min stil heller å bare la en fyr ta nedi buksen min. Det usmakelig i mine øyne. Uansett hvor renslig en fremmed hadde vært. Men ja, får litt kvalme av å tenke på dette med hygienen. For gudene vet hva som finnes der ute, hvor de fingrene har vært. Og bare for å nevne det.....ville aldri gått på byen med min mann og gjort det med han heller. Heller ikke latt han fingre meg offentlig. Og han ville ikke gjort det, for det er bare ikke noe vi gjør. Endret 23. juni 2006 av Trebarnsmor
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #28 Skrevet 23. juni 2006 Her er det kun sambo som får stikke hånden nedi bukse og truse og fingre med det han måtte finne der nedi!!!!!!! Ellers er det niks adgang. Mulig jeg er trangsynt men jeg anser TS for å være billig og ikke minst naiv!
Colargol Skrevet 24. juni 2006 #29 Skrevet 24. juni 2006 Jeg pleier heller ikke å gjøre dette hvis jeg ikke har tenkt å ha sex med den personen... men herregud, må alt være romantisk? Da tror jeg man får det kjedelig etterhvert.... Må kjæresten din inn på badet og vaske hendene før han får ta på deg? ← Ja, faktisk! Om jeg vet at han er "forholdsvis ren" så er det vel greit (kjærest'n altså), men fy f... så ekkelt det er med uhygiene for å si det sånn! En gang i mitt liv har jeg hatt sex med noen på en festival(der man ikke akkurat har tilgang til såpe og vann sånn på flekken), og det var ekkelt nok! Han ble sendt på dør(telt-åpningen..) ganske så raskt!! Men uansett hygiene eller ikke: jeg ville heller ikke gjort noe sånnt ute på byen, synes det er litt over grensen for min egen del! Hvor ble det av god gammeldags sex på soverommet -selv om det er et one-night-stand?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #30 Skrevet 9. juli 2006 Hva med å bare fortelle han at du er våt i fitta? Ved å la han få tilgang til herligheten med hånden/fingrene for å la han kjenne at du er våt, ja da gjør du han bare ekstra kåt og forsterker hans håp om at han skal få fitte. Når du da bare har lekt luremus, ja da kan enkelte menn tilte og voldta. ← Jeg skjønner akkurat hva du mener. Selv er jeg fiskegal og nektet plent å dra hjem fra fiskevannet selv om min gjest som var ukjent var våt og kald og gråt en skvett. Man blir liksom helt opphengt og klarer ikke å slutte å fiske. Da vi endelig kom til hytta i 5-tiden på natten etter en fin 12-timerstur kjørte min tidligere venn avgårde og siden har jeg ikke sett snurten av henne. Men hun hadde ikke trengt å bli med hvis hun ikke kunne være på fjellet i litt ruskevær, hun ble advart på forhånd altså. Men noen ganger tenker man bare ikke på annet enn egne lyster altså selv om det går ut over andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå