Gå til innhold

Fingring ok

Fremhevede innlegg

Gjest Småkåt
Skrevet

Jeg er an av dem som synes det er helt ok og la en gutt få stikke hånden opp i trusa på meg i situasjoner hvor dette føles naturlig i sammenheng med klining etc. Liker også å besvare hans tilnærmelser ved å gjøre det samme med ham. ( I de fleste tilfeller stryker jeg hanm over pikken utenpå buksa, men noen ganger også innenfor smekken ) Ikke i full offentlighet selvsagt, men det har hendt et par ganger på et tettpakket dansegulv. Jeg ser ikke på dette som noe løsaktig, men heller som en uskyldig kos i forbindelse med en romantisk kveld. Ganske pirrende, men det er ikke ment som et vorspiel til noe videre ( samleie ). Det er godt å komme hjem under dyna god og våt å fullføre selv. Jeg kan ikke se på dette som "lett på tråden", og det gjør ikke guttene heller. Dette har jeg ikke hatt problemer med siden første gang i begynnelsen av tenårene. Jeg har ikke tall på hvor mange som har vært i trusa på meg, men det er ikke få.

Hvordan er det mine medsøstre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg både godt voksen og vel etablert i et forhold, så for meg er det uaktuellt.

Men har stor forståelse for at fingring kan være både spennende og deilig når det passer seg sånn.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg føler man kan gå ganske "langt" når sånt er involvert, så hvis jeg bare er hypp på litt, så holder det i massevis å kysse litt

Gjest Tante
Skrevet

Jeg hvet hvordan trådstarter har det. Jeg husker en gang vi var noen veninner som var på sydenferie. Der kom vi i kontakt men en gjeng menn som var på guttetur. Alle disse var gifte og noe eldre en oss (ca. 10 år). De la aldri skjul på at de var gift, men bevare meg vel for noen sjarmerende menn. Det var aldrig snakk om å legge an på noen av hverandre. Vi hadde det bare hyggelig i hverandres selskap. Siste kvelden skulle det bli noe annerledes. Vi bestemte oss alle for å gå ut å spise og hygge oss på en bedre restaurant med på følgende dans. Det var lite alkohol med i bildet siden vi skulle reise hjem tidlig om morgenen. Det skal sies at mannfolka var svensk, og skulle dra hjem senere dagen etter. Ut på kvelden danset jeg tett med den jeg synes var mest sjamerende og det oppsto ganske heftige gnister mellom oss. Vi ble sittende igjen å prate etter de andre var gått til hotellet. Vi bodde på samme hotell. Ute i hotellets hage sto vi under en palme i mørket å sa farvel til hverandre. Plutselig sto vi og kysset tett sammen. Jeg løftet på skjørtet og førte hånden hans opp i trusa mens jeg maserte ham utenpå shortsen. Det var jeg som tok initiativet. Ved bare å beføle ham ba han meg stoppe for det var like før han kom. Jeg glemmer aldrig at jeg lirket pikken hans ut av smekken, trakk opp skørtet brettet ned fronten på trusa og førte pikken mot dotten. Det gikk for ham i kjønnshårene uten at jeg gjorde noen håndbevegelser. Jeg glemmer aldrig den utløsningen jeg hadde i senga alene den kvelden. Jeg brukte hans sæd på fingrene mens jeg brukte fingen på meg selv. Det er mange år siden dette skjedde. Ingenting var planlagt, det lå ikke i bakhodet en gang. Men allikevel gav det meg mitt livs ( til da ) beste seksuelle opplevelse. Jeg har gjort dette mange ganger i ettertid, men ingenting kan måle seg med den uplanlagte spontane opplevelsen.

I dag mangeårig gift gammel tante.

Gjest gjest1
Skrevet

Husker jeg lot en gjøre dette på meg en gang på byen. Plutselig gikk det opp for meg "TOWELIE! For ei billig hore du er!" Sa jeg hadde mensen og satte mitt luremusings selv på bussen.

Sånt skal aldri forekomme igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville aldri gjort det med noen jeg ikke kjente, er nemlig redd for signalene det sender til fyren.. Gutter har det med å feiltolke ting, hva om han forventer mer, men ikke får det? Er redd for at det kan oppstå voldtekter ut fra såntno jeg :forvirret:

Men om det er noen man stoler på er det jo noe annet.. Selv lar jeg bare kjæresten få gjøre sånt :sjarmor:

Skrevet

bare kjæresten som får gjøre det :)

Gjest tuttan
Skrevet
Jeg ville aldri gjort det med noen jeg ikke kjente, er nemlig redd for signalene det sender til fyren.. Gutter har det med å feiltolke ting, hva om han forventer mer, men ikke får det? Er redd for at det kan oppstå voldtekter ut fra såntno jeg  :forvirret:

Men om det er noen man stoler på er det jo noe annet.. Selv lar jeg bare kjæresten få gjøre sånt :sjarmor:

Så lenge det beveger seg på planet TS beskriver bare oppstår det en situasjon. Jeg kan aldrig tenke meg at noe slikt kan føre til voldtekt. For meg hørtes dette som skjedde veldig pirrende ut. Har selv ingen problemer med å la en fremmed komme med hånden i trusen på meg hvis jeg er betatt nok. Jeg synes det bare er herlig å bli kost med på den måten. Føler ikke at det er noe umoralsk i det heller. Jeg vil heller kalle det en av livets små gleder. Det er noe annet med samleie.

Gjest Gjest
Skrevet

Usj,ikke noe for meg. Med fremmede???

Høres bare billlig ut.

Og hva vet du om at guttene ikke synes det er billig?

Bare fordi de tilfeldigvis sier det?

Våkn opp!

Skrevet

Er mannen gift/samboer/har kjæreste, så går det en mental "bom" ned i meg og varsellampa lyser: Ikke aktuelt i det hele tatt ! Det har med hvaslags menneske jeg har lyst til å fremstå som overfor meg selv og andre mennesker.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan aldrig tenke meg at noe slikt kan føre til voldtekt.

Neiiiiida, det er sånne dumme kvinnfolkg som deg som til slutter ender opp gråtende på på politistasjonen...... hvan var jo bare såååååå hyggelig..... også plutselig voldtok han meg *snuuuuuuuufs*

Noen menn takler ikke slik luremus virksomhet desverre!

Gjest Gjesta
Skrevet

Da jeg var yngre, var fingring nok i seg selv på en måte, og atskilt fra samleie. Altså, det måtte ikke nødvendigvis føre til noe mer. Nå derimot, ser jeg på dette som forspill, og lar derfor bare menn jeg kunne tenkt meg å pule få fingrene sine ned i buksa mi. Så det kan kanskje bli litt tafsing på "uskyldige flørter", men aldri fingring!

Jeg er dessuten ikke noe fan av fingring og klining på utesteder og fester. Greit at andre gjør det altså, men jeg liker ikke å gjøre det selv. Synes det ser så teit ut!

Og ja, jeg synes du høres litt ut som en billig luremus. Men du får gjøre hva du vil, ikke kom her og slå meg i hodet med janteloven eller noe!

Gjest Gjesta
Skrevet
Neiiiiida, det er sånne dumme kvinnfolkg som deg som til slutter ender opp gråtende på på politistasjonen...... hvan var jo bare såååååå hyggelig..... også plutselig voldtok han meg *snuuuuuuuufs*

Noen menn takler ikke slik luremus virksomhet desverre!

Sant nok. Har diskutert dette med relativt oppegående mannfolk, og overraskende mange mener jenta har litt skyld når hun "legger opp til voldtekt" ved å la seg fingre, legge seg naken i senga med ham etc. Jeg er selvfølgelig IKKE enig i dette, for voldtekt er jo voldtekt uansett dersom hun sier NEI. Men det blir tydeligvis oppfattet som en vanskelig situasjon for menn å være overstadig kåt og ha "ballespreng" eller hva man nå skal kalle det, for så å bli nektet sex.

Jeg mener ikke her at trådstarter nødvendigvis legger opp til å bli voldtatt, tror de fleste menn tar et nei for et nei. Men dersom det er såpass kjipt for menn å bli kåtet opp uten å få mer, så forstår jeg ikke at du vil gjøre det.

Gjest Gjest_Bitten_*
Skrevet

Jeg har ingen fordommer mot å ha en hånd i trusa så lenge kjemien stemmer. Det er bare opphissende til tusen. Snakker av erfaring.

Det er så mange som snakker om fingring? Jeg oppfattet ikke trådstarter nevnte det. Det er jo spennende å la en mannshånd få kjenne på herlighetene uten å fingre på klitoris. Jeg føler at å være våt i buksa er et kompliment til mannen som har fremkalt denne våtheten. Hvorfor skal det være en dødssynd å la ham få kjenne at du har satt pris på hans selskap uten å havne i sengen med ham.

Jeg føler at dette ikke er å være "billig" eller "lett på tråden". Dette er da for guds skyld noe av det mest uskyldige man kan gjøre uten å føle seg som en tøs!

Som ung på slutten av 60 - tallet ble det nesten regnet som skivebom hvis ikke gutten du falt for ikke prøvde å komme i trusa på deg. Det var det vi håpet på , men protesterete jo et par ganger for dydighetens skyld.

Jeg ville trodd at dette ikke hadde blitt mindre med årene.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg føler at å være våt i buksa er et kompliment til mannen som har fremkalt denne våtheten. Hvorfor skal det være en dødssynd å la ham få kjenne at du har satt pris på hans selskap uten å havne i sengen med ham.

Hva med å bare fortelle han at du er våt i fitta? Ved å la han få tilgang til herligheten med hånden/fingrene for å la han kjenne at du er våt, ja da gjør du han bare ekstra kåt og forsterker hans håp om at han skal få fitte. Når du da bare har lekt luremus, ja da kan enkelte menn tilte og voldta.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Hva med å bare fortelle han at du er våt i fitta? Ved å la han få tilgang til herligheten med hånden/fingrene for å la han kjenne at du er våt, ja da gjør du han bare ekstra kåt og forsterker hans håp om at han skal få fitte. Når du da bare har lekt luremus, ja da kan enkelte menn tilte og voldta.

Enkelte menn (heldigvis er det få av dem) kan tilte og voldta uansett hvordan du kler deg, hva du gjør osv.

Gjest Gjest
Skrevet
Enkelte menn (heldigvis er det få av dem) kan tilte og voldta uansett hvordan du kler deg, hva du gjør osv.

Helt klart..... men hva er poenget med å få en enda større andel til å tilte? De som ikke bare tar seg til rette uansett, men som tar seg til rette fordi en jente kåter dem opp uten å mene noe med det. Jeg kan ikke fatt at det er noen vits i å holde på slik, la menn klå på kjønnet sitt uten at man har til hensikt å ha sex med personen.
Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg føler at å være våt i buksa er et kompliment til mannen som har fremkalt denne våtheten. Hvorfor skal det være en dødssynd å la ham få kjenne at du har satt pris på hans selskap uten å havne i sengen med ham.

[...]

Jeg føler at dette ikke er å være "billig" eller "lett på tråden". Dette er da for guds skyld noe av det mest uskyldige man kan gjøre uten å føle seg som en tøs!

Det finnes da andre måter å gi komplimenter på. Jeg er ikke spesielt prippen, men synes ikke det er så uskyldig å la mannfolk få tafse nedi trusa mi! Jeg ser på det som en invitt til sex, ikke "hei, du gjør meg kåt, men jeg vil ikke ha sex med deg".

Skrevet

Tror at menn skjønner når du liker deres selskap, uten at de må bruke fingrene. Det går an å sende andre signaler enn fysiske.

Om du føler at du er nødt å gi kompliment til en mann, ja ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...