Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Bare 157 på strømpelesten og litt for brei over baken finner ikke noen sommer klær som passer.... Nå er det jo halv-lange skjørt over alt, men de blir jo så lange til meg... Alt stopper midt på leggen og får meg bare til å se enda kortere ut... (og med litt brei rumpe i tillegg ) Noen som har noen gode tips? Vil så gjerne være litt jentete og ikke bare gå i bukse i hele sommer.....
Gjest AGF Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Jeg synes du burde skaffet deg miniskjørt, gjerne dongeri. Kombiner det gjerne med litt høye sko og en singlet eller topp så blir det kjempefint. Jeg er heller ikke av de høyeste og miniskjørt får i hvertfall mine ben til å se lengre ut.
Sarah Salamander :-) Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Jeg synes du burde skaffet deg miniskjørt, gjerne dongeri. Kombiner det gjerne med litt høye sko og en singlet eller topp så blir det kjempefint. Jeg er heller ikke av de høyeste og miniskjørt får i hvertfall mine ben til å se lengre ut. ← ¨ Jeg er også lav, og har sett etter miniskjørt, men de som er i butikkene nå tildags er jo så j..... korte. Passer til fjortisser, men ikke en i midten av 20 årene...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har funnet noen fine, halvlange skjørt på bikbok som passet, selv om jeg ikke er veldig høy. Fikk meg ikke til å se kortere ut enn jeg er. Fant også et fint dongeri-skjørt (jeg kaller det mini-skjørt, men det er 15 cm lengre enn de skjørtene det hang sammen med) der som passet bra (Gikk til midt på låret).
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Kilehæl skal jo være så populært i år, og det passer jo utmerket for oss som er litt lave!
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Det er masse fine sommerkjoler nå, kanskje gå for en som fremhever puppene litt? Som sitter etter men skråner ut fra livet, A- skjørt. Og bruke sko med kilehæler til?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 A-skjørt er skikkelig fælt på lave damer, får dem bare til å se tykk og bumsete og enda lavere. Spesielt hvis en er litt bred bak, ikke pent, men for den som vil se sånn ut så gjerne for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 (endret) A-skjørt er skikkelig fælt på lave damer, får dem bare til å se tykk og bumsete og enda lavere. Spesielt hvis en er litt bred bak, ikke pent, men for den som vil se sånn ut så gjerne for meg. ← Jeg tenker på snittet som man finner på 50 tallskjoler, hvor skjørtet skråner ut som et A skjørt, mens livet sitter høyt oppe. Skjørtet på kjolen bør stoppe over knærne. (er ikke sikker på om Askjørt er rette forklaringen på det?) Endret 22. juni 2006 av Binna
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Kanskje du kan få noen brukbare tips fra "what not to wear"? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=205333
Gjest getty Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Jeg tenker på snittet som man finner på 50 tallskjoler, hvor skjørtet skråner ut som et A skjørt, mens livet sitter høyt oppe. Skjørtet på kjolen bør stoppe over knærne. (er ikke sikker på om Askjørt er rette forklaringen på det?) ← Emperieliv? Jeg synes også det er veldig fint, men jeg har til gode for å finne en slik kjole som IKKE får meg til å se gravid ut. Og jeg har slettes ikke mage... Kjolen fra HM som "alle" har i sommer, må være noe av det minst flatterende jeg har sett..
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Emperieliv? Jeg synes også det er veldig fint, men jeg har til gode for å finne en slik kjole som IKKE får meg til å se gravid ut. Og jeg har slettes ikke mage... Kjolen fra HM som "alle" har i sommer, må være noe av det minst flatterende jeg har sett.. ← Nei, ikke empireliv, da er det vel litt løst stoff foran?Litt sånn baby- doll aktig? Jeg tenker på at livet på kjolen(altså innsvinget) går høyere opp enn vanlig. Altså, der man er smalest, ikke nedenfor magen. Da gir man en illusjon av å være høyere og. er ikke så god på å forklare det her gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå