Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. X`n så på fotball og typen er hekta på pc`n..... vet sannelig ikke hva som er verst :sur::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for datanerd :ler: har "god" erfaring med disse gutta og de er ikke til å spøke med...

Gjest Gjest
Skrevet

Gi meg en datanerd når som helst, de har fingerferdighetene i orden for å si det sånn :sjenert:

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. X`n så på fotball og typen er hekta på pc`n..... vet sannelig ikke hva som er verst :sur:  :ler:

Foretrekker datanerd! :ler: Det har noen fordeler også. Hver gang jeg har problemer, kan han hjelpe meg. Fotball er verre, får vondt i hodet av den skrikinga på tv-en.

Skrevet
Gi meg en datanerd når som helst, de har fingerferdighetene i orden for å si det sånn :sjenert:

:ler: OH YEAH BABY

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Foretrekker datanerd - uten tvil. De kan jo ihvertfall brukes til noe fornuftig, fikse dataen for meg og sånn. En fotballidiot kan ikke det. Det skjer jo aldri at jeg trenger hjelp til noe som har med fotball å gjøre. :ler:

Endret av Catwoman
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Klart datanerd. Jeg er en selv, og det er viktig at vi matcher ;)

Skrevet

Helt klart datanerd. Er litt datanerd selv. Fottball er gøy å spille, men å se på og høre om dagenlang :riste: Derfor ingen fottballnerd på meg.

Skrevet

Hehe.. jeg har faktisk en som er begge deler jeg - og er veldig fornøgd med han!!

Ja takk, begge deler.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Foretrekker datanerder, de har jeg en viss forsåelse for, pluss at de kan brukes til noe.

Fotballnerder -nei takk.

Gjest Tanita
Skrevet

datanerd må være verst! De som er skikkelige datanerder er så usosiale som det går an å bli! Jeg kjenner ei som er sammen med en slik en, og fra han står opp til han legger seg, sitter han foran dataen. For et liv...

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker datanerder. Tror jeg har en liten småkjærlighet for de. Ellers liker jeg sportsnerder også, bare ikke de som driver med fotball. Kjæresten min er litt begge deler.

Endret av joje
Skrevet

Samboeren min er datanerd, det er i allefall betydelig bedre enn fotballnerd. Han kan jo faktisk noe nyttig og som han tjener penger på, i motsetning til de som er fotballgale.

Gjest Fantus
Skrevet

Fotballnerd er værst for min del. Jeg kan ikke fordra fotball og ville blitt gal av å ha fotballkamper på tven her støtt.

Mannen min er datanerd og det plager ikke meg at han sitter og programmerer. Lager lite lyd ;) Dessuten er jeg litt datanerd selv så vi har noe felles.

Gjest gjest1
Skrevet

Datanerd er helt klart å foretrekke, jeg er overlykkelig over at min kjære sambo ikke kan fordra fotball :)

Skrevet

Tror jeg foretrekker datanerder, i såfall. Fotball er det mest infernalsk kjedelige jeg vet i hele verden, selv om data igrunnen også interesserer meg sånn midt i ryggen. Uansett så ville jeg ikke likt det om noen var så til de grader nerdete på et område, at det gikk ut over forholdet vårt. Men litt nerd, det er greit. Kanskje til og med litt søtt iblandt :)

Skrevet

Jeg foretrekker fotballgale, om det ikke er så ille at de er like interessert i belgisk 2.divisjon som landslagsfotball. Datanerder klarer jeg ikke (på den måten altså, men avhenger vel litt det også..)

Gjest Gjest_Louise_*
Skrevet

Jeg må oppriktig talt si at jeg har null toleranse for begge disse to prototypene av menn.

Verken datanerder eller fotball/sportsnerder er attraktivt! Huff, kunne aldri i livet ha vært sammen med en slik...Noe så kjedelig da.

Er så glad for at jeg ikke omgås slik menn, takke meg til samfunnsbevisste og allsidige menn som vet å sette oppmerksomhet på kvinnen i sitt liv og familieliv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...