Gå til innhold

Hva gjør du og typen i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet inn i et kipt mønster med Taco og film i sofaen hver helg (når vi ikke har planer hver for oss) trenger desperat litt tips om andre ting vi kan gjøre!!

Hva gjør dere i helgene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var sammen med eksn dro vi ofte på kino, bytur ol. inviterte over besøk, gikk turer, dro bort på besøk.. men jada.. det ble mange kvelder forran tvn med taco på oss også.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten min satser på laaaange morgener med litt ekstra god frokost og kos, lange rusleturer, boklesing i en park og å lage middag sammen (noe skikkelig noe som for eksempel chicken curry eller hjemmelaget pizza) som vi nyter med vin. Vi har blitt enige om at det egentlig er det samme hva vi gjør fordi det viktigste for oss er å være sammen, så det blir en del sammen ruslerute og sånt, men det gjør ingenting.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Taco og film er jo koselig, men jeg skjønner at det blir kjipt i lengden.

Ta en helgetur til en naboby e.l., gå på kino/teater/konsert, gå tur/ta en svømmetur/tren sammen, treff venner og spis middag sammen, gå på kafé, spill brettspill/kort. Det finnes som regel mer aktivitet i "nabolaget" enn man tenker over til daglig, så ta en kikk i gulesider eller noe ;)

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg er hjemme og han er ute. :roll:

Hvis ikke, sitter vi hjemme og ser film og spiser god middag. Siden vi ikke har lørdagene sammen så ofte...

Gjest Narnia
Skrevet

Når ingen av oss jobber prøver vi som regel å få mest mulig tid sammen i helgene. Fredag blir det gjerne enten kino eller hjemmekveld med god mat, film og kos.

Lørdag pleier vi å stikke til sentrum og se i butikker, dra på café med venner, spille kort o.l. Lørdagskvelden blir det som regel å dra på byen med venner (felles eller hvor for oss). Søndag er slappe-av-dag, kanskje går vi en tur eller noe før vi lager middag sammen.

Hmmm, begynner kanskje å bli litt rutine når jeg tenker meg om... Jaja, koselig har vi det iallefall! ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Når ingen av oss jobber prøver vi som regel å få mest mulig tid sammen i helgene. Fredag blir det gjerne enten kino eller hjemmekveld med god mat, film og kos.

Lørdag pleier vi å stikke til sentrum og se i butikker, dra på café med venner, spille kort o.l. Lørdagskvelden blir det som regel å dra på byen med venner (felles eller hvor for oss). Søndag er slappe-av-dag, kanskje går vi en tur eller noe før vi lager middag sammen.

Hmmm, begynner kanskje å bli litt rutine når jeg tenker meg om... Jaja, koselig har vi det iallefall!  ;)

Dette kunne vært meg :) Syns det er helt perfekt utnyttelse av en helg

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Vi kjenner ikke så mange her vi bor nå, så vi pleier å være bare oss hjemme i helgene. Noen ganger inviterer vi et par venner over på mat/film, noen ganger går vi sammen ut.

Vi tar ofte en pils eller 2 i studentbaren der min elskede studerer sammen med venner/kollegaer fredag før vi går hjem.

Lørdags formiddag pleier vi å bare være hjemme og slappe av/spille data eller vi tar en tur til byen sammen. Om ettermiddagen/kvelden ser vi gjerne film og spiser noe godt. Og så pleier vi ofte å ta en spasertur både lørdag og søndag hvis været er godt.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Vi er nok ofte hjemme fredagskvelden, etter en slitsom uke. Han pleier å lage pizza mens jeg står og ser på (ha, han liker å gjøre ting selv - men hvis jeg er snill, får jeg legge på fyllet). Lørdag morgen pleier vi å spise litt lang frokost, høre på popquiz, før vi går inn til sentrum, hvor vi f.eks. trener og ser litt rundt.

Lørdags kveld er vi ofte sammen med venner, enten hver for oss eller sammen. På søndager prøver vi å få til en tur av noe slag, gjerne en dagstur på et eller annet fjell. Vi har hatt noen helger med telttur, med stormkjøkken og det hele. Veldig koselig. Ellers er søndag en typisk dag hvor vi vasker og rydder og gjør andre kjedelige ting man ikke har fått gjort i løpet av uka. Men det var kanskje ikke noe forslag til hva du kan gjøre med kjæresten din da.

Ellers er vi glad i konserter. Her vi bor er det hvertfall mye å velge i. Og så har vi begynt å bruke litt mer penger på å gå ut og spise, noe som er veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...