Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Altså, tilbringer dere dagen sammen med kjæresten?

Eller sammen med kompiser?, eller venniner?

Altså i år, faller jo den på en fredag og da er det helg! Da er blir det drikking og festing på byen!, men

synes dere det er greit at typen er med kompiser? mens dere sitter hjemme?

heldig dere som har venniner da.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

jeg skal jobbe.

Sambo skal på fest.

Gjest Tanita
Skrevet

Min skal jobbe. Jeg kommer til å sitte hjemme, men har mest lyst å dra på konsert.

Skrevet

Kjæresten min skal stå vakt (på Slottet ;) ) og jeg skal feire på hytta sammen med familien og en venninne.

Gjest Piper
Skrevet

For min del er det en helt vanlig dag, og jeg ville ikke brydd meg om han var med kamerater på byen eller ed meg. Jeg må ikke være med han på denne dagen, men så lenge du ønsker dette syns jeg han burde respektere det.

Hvorfor kan du ikke være med de? Du må også huske at han ikke kan bli lidende, fordi du selv ikke har en vennekrets. Man kan aldri bli så avhengig av en person, at man ikke klarer seg uten den personen på enkelte dager.

snakk med han, for det spiller jo egentlig liten rolle hva vi her inne måtte mene om det. Det er du og han som er kjærester, og da er det hva dere to mener om saken som er viktig.

Skrevet

Vi skal til et vennepar av oss neddi gata og grille + drikke litt vin/øl. Blir været bra (yaaah right...) drar vi også ned til fjæra for å sjekke ut bål ilag med andre naboer.

*krysser fingre for godt vær*

Skrevet

Jag skal være hjemme alene.

Heldige meg!!!

Jeg skal nyte freden og kose meg med ukeblader, digg og DVDer.

Skrevet

Høres ut som en koselig feiring det ja Titti :)

Skrevet

Jeg er i en helt annen landsdel enn min kjæreste så det blir ikke å tilbringe Sankthansaften med han. Dessuten er jeg alene hjemme for tiden, så blir vel bare med at jeg skal feire med tv'en min eller noe slikt :forvirret:

Skrevet
Høres ut som en koselig feiring det ja Titti :)

Yes!

Jeg har gledet meg i mange uker. Det er lenge mellom hver gang jeg har huset for meg selv.

Skrevet

Yo go girl Titti! Er også sjelden jeg har kåken for meg sjøl og herreguuud som jeg "mollkoser" meg da!!!! :)

Gjest Piper
Skrevet

Hvorfor svarer dere på hva dere skal gjøre, når TS ønsker å vite om dere hadde akseptert at partneren deres gikk ut med venner denne dagen?

Skrevet
Altså, tilbringer dere dagen sammen med kjæresten?

Eller sammen med kompiser?, eller venniner?

Piper:

Fordi dette sto øverst i TS innlegg.

Gjest d'Arc
Skrevet

I år feirer jeg Sankthans med både venner og kjæreste :)

Skrevet
Hvorfor svarer dere på hva dere skal gjøre, når TS ønsker å vite om dere hadde akseptert at partneren deres gikk ut med venner denne dagen?

Fordi TS lurer også på hva vi skal gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...