Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei venner. :klem:

Hva med å få seg et liv. Ja, jeg går rett på sak jeg. :smilbla:

Fikk nå nettopp med meg at atter en gang bedriver flere KG'ere med store fritidsproblemer denne berømte spekulasjonen i en tråd.

Si meg... HAR dere ikke noe liv utenfor internet?

Hvis jeg bruker meg selv som et eksempel:

Jeg har mye å spekulere i, men i mitt tilfelle så dreier spekulasjonene seg om ting som skjer IRL.

Og igjen blir jeg nødt til å poste her inne på Skråblikk. For når jeg ser hvordan folk her inne saumfarer KG 24/7 så blir jeg litt tankefull.

Har dere som sitter er døgnet rundt noe liv i det hele tatt (tydeligvis ikke, det sier jo seg selv)?

Svar nå da. Utdyp! :hoho:

Det virker som om rumpene til mange kvinner her inne har litt godt av å reise seg opp en liten stund.

Strekk litt på beina, gå en tur, eller TREN litt. Gjør noe annet enn å sitte her inne å spekulere over hvem som gjør ditten og datten.

Jeg blir matt og sjokkert. Dette kan umulig være sunnt. Eller hva? Får dere mosjon? Og hva med mat? Spise tipper jeg dere gjør eller hva?

Å sitte litt på forum er da bare gøy, men å gå så dypt inn i det som mange av dere her gjør (spekulasjoner, dagboksskriving, sitte her HELE TIDEN, etc) er litt drøyt og det kan umulig gi særlig til stimulans for hjernecellene?

Jeg vet ikke om dette er en generalisering en gang jeg. Kanskje det bare er et rent faktum?

Hvorfor en slik laber oppførsel? På en skala fra en til ti. HVOR mye kjeder dere dere egentlig? Og dere må da skjønne at hele verden dreier seg ikke om meg vel? Er jeg sååå spennende? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har vært jævlig mange forumtroll. Har ikke tellinga. Dærsken hvor lettlurte mange her er. Har hatt det gøy da.  :sjarmor:

Hadde jeg vært deg, hadde jeg vært litt forsiktig med å uttale meg om hvem som bør få seg et liv. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sitter ikke her 24/7 - jeg har da behov for søvn.

Derfor deler jeg tid på Kg med ei venninne. Når jeg sover er hun her og omvendt. For at vi skal være best mulig oppdatert, lager vi ei liste med linker til de mest interessante trådene til hverandre, samt at vi skriver et kjapt sammendrag til hverandre av hva vi har opplevd på KG i de timene vi har vært her. Da har den andre noe å begynne på rett etter pålogging.

På den måten har vi begge mulighet til å få med oss hva som skjer her til enhver tid, selv om vi ikke er tilstede hele tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Derfor deler jeg tid på Kg med ei venninne. Når jeg sover er hun her og omvendt.  For at vi skal være best mulig oppdatert, lager vi ei liste med linker til de mest interessante trådene til hverandre, samt at vi skriver et kjapt sammendrag til hverandre av hva vi har opplevd på KG i de timene vi har vært her.  Da har den andre noe å begynne på rett etter pålogging.

På den måten har vi begge mulighet til å få med oss hva som skjer her til enhver tid, selv om vi ikke er tilstede hele tiden.

:ler:

Skrevet
Hadde jeg vært deg, hadde jeg vært litt forsiktig med å uttale meg om hvem som bør få seg et liv.  :ler:

Forskjellen er jo at jeg ikke sitter her pal og troller og står i.

En del andre her inne der i mot sitter jo her bare og trykker refresh igjen og igjen.

Skrevet

Derfor deler jeg tid på Kg med ei venninne. Når jeg sover er hun her og omvendt.  For at vi skal være best mulig oppdatert, lager vi ei liste med linker til de mest interessante trådene til hverandre, samt at vi skriver et kjapt sammendrag til hverandre av hva vi har opplevd på KG i de timene vi har vært her.  Da har den andre noe å begynne på rett etter pålogging.

Ikke si sånn. Jeg blir redd assa. :overrasket:

Skrevet

Hadde ikke du slettet deg så mange ganger så hadde det stått et skremmende høyt antall innlegg på din bruker.

Skrevet
Hadde ikke du slettet deg så mange ganger så hadde det stått et skremmende høyt antall innlegg på din bruker.

:ler::klappe::ler:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Hadde h*n også tatt med seg innlegg fra den andre brukeren, hadde det blitt enda verre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er den verste, jeg er her hele tiden og kommenterer alt. Baken ser ut som en låvevegg og formen er så som så.

Takk for innspillet, jeg går ut og skaffer meg et liv. Så slipper dere å klage over meg lenger.

Hilsen gjest

Gjest gjest1
Skrevet

Hei Sexy... skaffe seg et liv og skaffe seg et liv. Hvem setter standarden for hva som er et liv da? og om man spekulerer her inne eller ute IRL er da ett fett? Eneste forskjellen er at her ser du ikke ansiktene på de du omgås. Ser ikke problemet jeg.

Men det er klart, - KJEDER man seg bør man finne på noe annet. Kjeder man seg ikke så spiller det liten rolle...

Men, nå er det en times stepp foran TV'n for meg - måtte bare ytre meningen min sånn i full fart!

hej då!

Skrevet

Skremmende antall er vel å ta i litt hardt, men selvfølgelig hadde det stått at jeg hadde skrevet flere innlegg. Det sier seg selv det. :ler:

Skrevet
Hadde h*n også tatt med seg innlegg fra den andre brukeren, hadde det blitt enda verre.

Det er nettopp det her jeg mener med å få seg et liv. Tro så gjerne at det er meg, men akk... hvorfor kun tenke på meg? Sexy C gjør det og sånn er Sexy C. Si meg, hvorfor ikke tenke på noe annet? :klø:

Skrevet (endret)
Hei Sexy... skaffe seg et liv og skaffe seg et liv. Hvem setter standarden for hva som er et liv da? og om man spekulerer her inne eller ute IRL er da ett fett? Eneste forskjellen er at her ser du ikke ansiktene på de du omgås. Ser ikke problemet jeg.

Men det er klart, - KJEDER man seg bør man finne på noe annet. Kjeder man seg ikke så spiller det liten rolle...

Men, nå er det en times stepp foran TV'n for meg - måtte bare ytre meningen min sånn i full fart!

hej då!

Samfunnet setter i grunn standaren for hva som er et liv.

Å bedrive dank foran PCn er til dels samfunnsskapt, men allikevel, samfunnet sier også at man ikke skal tro på alt man leser på denne berømte PCn (internet) og samfunnet sier også at man må skille i mellom internet og den virkelige verden.

Å sitte her inne å analysere opp og ned hvem en bruker er/ikke er blir for meg personer med fritidsproblemer, men selvfølgelig... de som nettopp er mestere i å gjøre dette svarer neppe i denne tråden. :ler:

Jeg tror ikke det er sunnt for helsa rett og slett altså. :tristbla:

Endret av Sexy C
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Det er nettopp det her jeg mener med å få seg et liv. Tro så gjerne at det er meg, men akk... hvorfor kun tenke på meg? Sexy C gjør det og sånn er Sexy C. Si meg, hvorfor ikke tenke på noe annet? :klø:

Det er så vanskelig, du er så utrolig deilig, til tross for at du har penis.

Skrevet

Tja, jeg bor på landet, det er lite folk her i samme alder og livssituasjon og alt jeg har av venner og familie befinner seg i en annen landsdel. Alternativet til KG er å glo i veggen, lese eller se på tv/film -mao er KG det mest sosiale jeg kan ta meg til. Skulle jeg sluttet å henge her, ville jeg virkelig ikke hatt noe liv... ;)

Skrevet
Tja, jeg bor på landet, det er lite folk her i samme alder og livssituasjon og alt jeg har av venner og familie befinner seg i en annen landsdel. Alternativet til KG er å glo i veggen, lese eller se på tv/film -mao er KG det mest sosiale jeg kan ta meg til. Skulle jeg sluttet å henge her, ville jeg virkelig ikke hatt noe liv... ;)

Dette hørtes virkelig ikke bra ut. Deg forstår jeg faktisk. :klem:

Skrevet

Da tror jeg vi kan konkludere med at enhver her inne på KG - pålogga eller gjest - feier for sin egen dør. Lar frekventeringsstatistikken her inne være opp til en selv å bedømme og hver og en finner SITT liv og er fornøyd med det....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenker vi sier brukere. :ler: Og for ikke å snakke om alle innleggene som blir skrevet uten brukernavn. Eller hva, SC? :sjarmor:

Skrevet

Jeg under meg til stadighet over denne fantastiske Sexy C som skal fortelle oss en ting og to om hvem vi er og hva vi burde gjøre. Hva som er et liv, og hvem av oss som er feite og sjalu på vakre mennesker. Hvem av oss som er ekle fordi vi har katter, hvem som trenger psykologisk hjelp og hvem som bare bør hoppe ut fra ei bru.

Tror det er på tide Sexy C røsker PC-ledningen ut av veggen og tar seg en tur i skog og mark, og slutter å miste søvn over alle oss uten et liv her på KG.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...