lille my Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 åååååååååååååå...... jeg blir egentli litt fortvilet nå...... jeg var ute å gikk tur med en veninne i dag, da hun plutseli begynte å legge ut om hva som kom til å skje på mit utdrikkningslag. både tid og destinasjon. men jeg fekk stoppet henne før hun fortalte hva som skulle skje iløpet av helgen da.. har liksom gått å håpet på å få reise vekk en helg, men alle tilbakemeldinger har vist til det motsatte. så den tanken hadde jeg lagt vekk. men hun kunne fortelle at jeg skal vist til Oslo, og at det skjer den helgen mit søskenbarn skal gifte seg hadde gledt meg litt til å se bryllupet, men men. og nå har jeg i hvertfall ikke lyst til å innvistere i en dyr kjole til brylluppe, da jeg ikke trenger den.. og de kommer til å merke det om jeg ikke gjør det. min mamma ringte i sta, og jeg nevnte brylluppet, og hun ble helt rar. måtte snakke med min samboer, og han gikk self ut for å snakke. så nå er alle oppmerksome på det med kjolen......... men det værste er at jeg kenn IKKE å lyge. hvordan kan jeg unngå å avsløre at jeg vet?? de kommer til å bli SÅ utroli skuffet om de får vite at jeg vet de er jo så snille å legger masse penger, og tanker i dette....... hm..... blir litt flaut om de kansje bare tar meg ut på hotellet no, og at dette var en unnaluringsmanøver da offa, ej e ihvertfall værdens heldigaste jente om dei teke mej heilt til oslo på utdrikkningslag da. bor jo på sunnmøre..... nei, vi fe no sjå korr d enda. kansje ej ikkje fe utdrikkningslag i d heiletatt? berre ej slepp å bli utdritt...... d he ej ikkje lyst til i d heiletatt...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Uff da... Vet ikke hva jeg skal si jeg, men dette hørtes jo litt dumt ut
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Skjønte ikke helt alt. Skal utdrikningslaget ditt være en helg du er bedt i et annet bryllup? Uansett, hvis ei venninne har lekket om ditt utdrikningslag til deg, så synes jeg ikke du skal holde kjeft om det. Snakk med din forlover om det så hun vet at du vet - ellers blir det for dumt.
Gjest Hilde79 Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Er hu venninna di ei som vanligvis plumper ut med hemmeligheter sånn? Det hørtes nemlig ut som en "avledningsmanøver"......
nygarda Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Hm.. Ja jeg synes også det hørtes litt ut som om de skal lure deg. Slik at du får litt panikk slik som du jo nå har fått.... Uff det er nettopp dette jeg ikke liker med utdrikkingslag. Det er jo gøy å bli overrasket, men hvis de nå lurer deg så synes jeg at de går litt for langt.
Scorpina Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Er hu venninna di ei som vanligvis plumper ut med hemmeligheter sånn? Det hørtes nemlig ut som en "avledningsmanøver"...... ← Vet du...jeg tenkte det samme. At hun prøvde med sånn "bakvent psykologi" liksom. Hun "avslørte" opplegget men så er det bare et skalkeskjul. Utdrikningslaget skal overhodet ikke være akkurat DEN helgen men en heelt annen helg (der forlover VET du ikke er bedt i noe bryllup...) Men som gjest 0013 skrev - jeg ville spurt forlover om dette ER fakta. For, det er jo trasig at du ikke skal få med deg bryllupet til ditt søskenbarn.
lille my Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2006 ok..... no he ej sagt frå til forloveren min, og ho jekk nesten heilt i flint. dei he holdt alt hemmeli i over 3 mnd, og no 14 daga før klarte ei å avsløre det meste. ho skel self ikkje vere med. hm..... vart egentli litt betenkt over om d va en forsnakkelse egentli, sida ho ikkje skullevere me???? nei... ej skal vist til oslo ej neste helg, å ej gler mej masse
Gjest Embla s Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Du vet jo fortsatt ikke om det kanskje er en avledningsmanøver! Og uansett - om de holder det hemmelig eller ikke, det har vel ikke så mye å si for hvor fint du får det, får jeg håpe?!
Gjest 1. juli Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Rimelig spesielt av ei venninne å avsløre noe sånt i så tilfelle... Du må holde oss oppdatert! Akkurat det verste med utdrikningslaget var å vente og vente og vente... og ikke minst mangle kontrollen over hva som skjer!
lille my Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2006 ej e selfølgeli klar for å bli me på d meste, og kjempe stolt over at dei teke sej tid til å feire mej innimellom alle barna og planane ellers i live sitt. men om d e ei unnamanøvrering fra deira side, syns ej d e ei heller dårli ei. d skal masse til for å toppe en fake tur til oslo da?? kansje d blir new york?? neida. d ej meinte va eit problen, va om ej skulle seie ifrå til min forlover at bobbla var sprekt eller ikkje. for det er ikkje tull, jeg hadde alldri klart å late som jeg ikke viste hva som kom til å skje. jeg er rett og slett elendig til å lure og lyge folk.... bare står med et vannvitti stort glis over hele annsiktet..... å da e no ej avslørt me d samme. å når d da e 14 daga igjenn og alle skal komme me en eller anna plan for den helga, ville nokk de fleste gjennomskua meg og mitt forederiske smil..... ( ej veit...... ej veit....... ) men men , dåkke skal no få oppdatering etterpå. mega på hareid å selle vaffler kansje????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå