Gå til innhold

Noen som vil trene med meg ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp flyttet til Oslo og kjenner ingen. Jeg er også i dårlig form. Jeg klarer ikke trene på egenhånd. Det er så kjedelig å trene alene.

Noen som har noen trenings ideer? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.friskissvettis.no/oslo/t2.asp

Kjempegøy, upretensiøst - for alle - kom som du er ha det gøy, bevegelsesglede, ingen konkurranse, ingen vekter i garderoben - vi trenger hele tiden flere funksjonærer, da kommer du inn i et kjempemiljø med en gang.

Det skal sikkert være Åpent Hus en gang rett over nyttår, da kan du komme og teste og prøve deg frem.

Skrevet

Takk :) Nå ble jeg glad, kan takke deg hvis jeg kommer i form nå eller hva? Klem

Skrevet

Eller du kan bli med meg på SATS, trenger litt inspirasjon i form av en annen, kjeedelig å trene aleine ! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hadde vært moro det, ja hvorfor ikke? Takk for Rådet :) Da kunne vi hatt det moro sammen .

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale et sted som heter "Domus Atletica". Det ligger mellom Blindern og Ullevål Stadion. Det er etter som jeg vet, det billigste stedet i byen, kombinert med et utrolig tilbud og miljø! Det er stoooor plass, svømmehall i kjelleren og mye unge mennesker som trener der (studenter). Skjekk ut det stedet før du bestemmer deg for noe!

Lykke til!

Mogens

Skrevet
Takk :) Nå ble jeg glad, kan takke deg hvis jeg kommer i form nå eller hva? Klem

:ler: Klart du kan!

Neim du - du skal takke kun deg selv, men et velrettet spark bak kan jeg sikkert bidra med... huhei hvor det går! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...