Gjest Mzfire Skrevet 17. desember 2002 #1 Skrevet 17. desember 2002 Nå har jeg nettopp flyttet til Oslo og kjenner ingen. Jeg er også i dårlig form. Jeg klarer ikke trene på egenhånd. Det er så kjedelig å trene alene. Noen som har noen trenings ideer? :D
Tusenfryd Skrevet 17. desember 2002 #2 Skrevet 17. desember 2002 http://www.friskissvettis.no/oslo/t2.asp Kjempegøy, upretensiøst - for alle - kom som du er ha det gøy, bevegelsesglede, ingen konkurranse, ingen vekter i garderoben - vi trenger hele tiden flere funksjonærer, da kommer du inn i et kjempemiljø med en gang. Det skal sikkert være Åpent Hus en gang rett over nyttår, da kan du komme og teste og prøve deg frem.
Gjest Mzfire Skrevet 17. desember 2002 #3 Skrevet 17. desember 2002 Takk Nå ble jeg glad, kan takke deg hvis jeg kommer i form nå eller hva? Klem
Gjest Duchess Skrevet 17. desember 2002 #4 Skrevet 17. desember 2002 Eller du kan bli med meg på SATS, trenger litt inspirasjon i form av en annen, kjeedelig å trene aleine ! :D
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #5 Skrevet 18. desember 2002 Det hadde vært moro det, ja hvorfor ikke? Takk for Rådet Da kunne vi hatt det moro sammen .
Mogens Skrevet 18. desember 2002 #6 Skrevet 18. desember 2002 Jeg kan varmt anbefale et sted som heter "Domus Atletica". Det ligger mellom Blindern og Ullevål Stadion. Det er etter som jeg vet, det billigste stedet i byen, kombinert med et utrolig tilbud og miljø! Det er stoooor plass, svømmehall i kjelleren og mye unge mennesker som trener der (studenter). Skjekk ut det stedet før du bestemmer deg for noe! Lykke til! Mogens
Tusenfryd Skrevet 18. desember 2002 #7 Skrevet 18. desember 2002 Takk Nå ble jeg glad, kan takke deg hvis jeg kommer i form nå eller hva? Klem Klart du kan! Neim du - du skal takke kun deg selv, men et velrettet spark bak kan jeg sikkert bidra med... huhei hvor det går!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå