Gjest Ben20 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Husker tilbake på ungdomsskolen og klassens kule/pene jente som ikke hadde noe særlig til overs for meg. Aner ikke hvorfor hun syntes det, men muligens fordi jeg var fryktelig umoden og ganske tullete den gangen uten at jeg var slem mot noen. Jeg synes det bare var gøy at hun slang dritt til meg, og det virket som det irriterte henne grenseløst. Jenter kan ikke mobbe Jo til saken. Særlig en episode husker jeg inne i klasserommet da hun kom med noen slengbemerkninger mot meg. Jeg besvarte det med å lage kyssemunn til henne og bare le av henne, det irriterte tydeligvis noe voldsomt og hun kastet en penn så hardt hun kunne og traff meg i bakhodet. Læreren som var kvinne så naturligvis det hele og det endte med at begge ble sendt ut. Jeg synes den gang for lenge siden at det var fryktelig urettferdig, og lurer samtidig på hva dere synes. Hva ville du som lærer gjort, og fortjente jeg/vi å bli sendt ut? Jeg og denne jenta kom etterhvert på ungdomsskolen godt overens og ble faktisk ganske gode venner, så no hard feelings. Morsomt å tenke tilbake på er det da synes jeg.
Gjest Tanita Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg ble sendt ut på gangen fordi jeg hadde hikke en gang - det bråkte sånn!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 I barnehagen ble vi sendt ut/på gangen om vi prompet... Vi var fire år, ikke like lett å ha full kontroll i den alderen, men...
Titti72 Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Jeg snakket bergensk i trass og ble sendt på gangen (i BHG) pga det. Det hjalp ikke og jeg ble bare trassigere og gikk over til dansk!! Bergensk dansk for å være presis. Før jeg snakekt rent dansk med tall og alt. Etter 1 år og mange timer tilbragt på gangen måtte jeg til logoped for jeg klarte ikke å si r-lyden lenger (hadde også store problemer med skj-kj lyder).
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 I barnehagen ble vi sendt ut/på gangen om vi prompet... Vi var fire år, ikke like lett å ha full kontroll i den alderen, men... ← en gang ble jeg sendt ut på gangen i barneskolen fordi jeg åpna musikktimen med den værste rapen ei jente på den alderen greier å få ut tro jeg... Hørtes jo ut som en voksen mann, lol..
Cuba Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Jeg ble sent ut på gangen (i 1. klasse) for at jeg lagte mjaue-lyder!
Titti72 Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Jentungen ble sendt ut i 3. klasse fordi hun brakk seg når naboeleven satt og spiste buser.
Cuba Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Jentungen ble sendt ut i 3. klasse fordi hun brakk seg når naboeleven satt og spiste buser. ← Usj..
Pasha Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 jeg ble sendt på gangen i 1 klasse fordi jeg i steden for å synge matsangen fant opp matpakka fra sekken... og sånt- det skal man jo ikke gjøre
Gjest Lovegeckos Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Ble sendt på gangen ved juletider en gang på barneskolen fordi jeg gjorde om alle S'ene i St. Lucia sangen til F'er... " Fart fenker natten seg i fall og fue. Folen har gått sin vei, fyggene truer" OSV Så kom refrenget: Faen taaaa Luuciiiia Faen taaa Lucia.... Ikke skjønte jeg hva jeg gjorde som var så galt....
Bobeline Skrevet 1. juli 2006 #13 Skrevet 1. juli 2006 Ble sendt på gangen i første klasse, etter å ha kastet en bok på læreren. Traff henne midt mellom øynene...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #14 Skrevet 3. juli 2006 Ble sendt på gangen ved juletider en gang på barneskolen fordi jeg gjorde om alle S'ene i St. Lucia sangen til F'er... " Fart fenker natten seg i fall og fue. Folen har gått sin vei, fyggene truer" OSV Så kom refrenget: Faen taaaa Luuciiiia Faen taaa Lucia.... Ikke skjønte jeg hva jeg gjorde som var så galt.... ← tøft Jo til saken. Særlig en episode husker jeg inne i klasserommet da hun kom med noen slengbemerkninger mot meg. Jeg besvarte det med å lage kyssemunn til henne og bare le av henne, det irriterte tydeligvis noe voldsomt og hun kastet en penn så hardt hun kunne og traff meg i bakhodet. Læreren som var kvinne så naturligvis det hele og det endte med at begge ble sendt ut. Jeg synes den gang for lenge siden at det var fryktelig urettferdig, og lurer samtidig på hva dere synes. Hva ville du som lærer gjort, og fortjente jeg/vi å bli sendt ut? ← Syns det kun var hun som kastet pennen på deg som skulle bli sendt ut!
Gjest Chrizzy Skrevet 3. juli 2006 #15 Skrevet 3. juli 2006 Jeg tror ikke jeg ble sendt på gangen. Men min musikklærer brukte å si at han spiste sånne som meg til frokost, så sa han at jeg bare skulle bli der når jeg ba om å få gå på do. Det var jo ikke min feil at andre sendte lapper til meg hele tiden
minienthe Skrevet 4. juli 2006 #16 Skrevet 4. juli 2006 Ble sendt på gangen i første klasse, etter å ha kastet en bok på læreren. Traff henne midt mellom øynene... ← he he, sorry frøken men den var jo egentlig forståelig var englebarn jeg
Gjest Miloine Skrevet 4. juli 2006 #17 Skrevet 4. juli 2006 Jeg ble sendt ut på gangen da jeg gikk på ungdomsskolen fordi jeg bla. lo når jeg fikk beskjed om å ikke le, tok i mot lapper, sendte lapper o.l En gang syns lærerinnen vi hadde at vi var så "slemme" at hun selv gikk ut på gangen! Hva gjorde vi da! Jo, vi låste døra så hun ikke kom inn igjen Herregud, ikke pent gjort når jeg tenker på det i dag da!
Bobeline Skrevet 5. juli 2006 #18 Skrevet 5. juli 2006 he he, sorry frøken men den var jo egentlig forståelig var englebarn jeg ← Var den første jenta som ble sendt på gangen i klassen min, på hele skolen faktisk... Og den rekorden (som jeg gjerne skulle vært foruten) ble stående i mange år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå