Gå til innhold

I morgen skal jeg overraske foreldrene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal mine foreldre få den største overraskelsen jeg noen gang har gitt dem.

De skal dra til Vilnius (Litauen) på gullbryllupsreise. De tror at nevøen min skal kjøre dem til flytoget, men det skal de slettes ikke. Det kommer en stor limo og frakter dem til Gardermoen klokken 1100. Det blir servert Shampis. Dette søkte jeg på gjennom gladmeldingen til Se og Hør for to måneder siden. De syns det var en flott idè og jeg har hatt ett flott samarbeide med dem siden. Har greid å holde det skjult for dem så lenge. I natt tror jeg ikke jeg får sove stort..... Skal opp til dem i ti tiden i morgen. Passe bikkja.

Ønsk meg lykke til at jeg greier å være heeeeeeeeeelt naturlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en god ide, dette setter de nok pris på. Morsomt å kunne glede dem man er glad i på dette viset da.

Lykke til med å holde maska i morgen. ;)

Skrevet
For en god ide, dette setter de nok pris på. Morsomt å kunne glede dem man er glad i på dette viset da.

Lykke til med å holde maska i morgen.  ;)

Tusen takk.

Skrevet (endret)

Oi, så kjempeflott!

Vi gjorde noe lignende da bestefar fylte 60 år, jeg var den gang 8 år, fylte 9 år. Det var ikke så flott som reise og sånn altså, men jeg synes det var flott allikevel. Spesielt var jeg stolt fordi veldig mye var avhengig av meg. ;) Det hadde seg nemlig slik at bestefar fikk beskjed av mamma og hans samboer/kjæreste om at det året skulle de ikke feire bursdagen hans med stort selskap fordi mamma, pappa og jeg skulle i konfirmasjon (noe som var sant, men helgen etter). Uansett, mamma og "bestemor" fikk alle deres nærmeste venner, som sikkert var bortimot 30 mennesker, til å stille opp til overraskelsesfest som skulle holdes i huset til "bestemor".

Og her kommer biten hvor jeg var ganske så viktig. Det var nemlig slik at bestefar hentet meg og jeg skulle overnatte hos bestefar og "bestemor" fordi mamma skulle gjøre i stand til konfirmasjon til fetteren min. Planen var da at jeg skulle sove over i huset til "bestemor". For at alt skulle gå bra måtte ikke jeg røpe noe, noe som var ganske vanskelig for en 8 åring. Men jeg klarte det bra, for jeg spurte om å få synge sanger for ham på veien dit og det gjorde jeg. Og da vi kom inn så glemmer jeg aldri spenningen, for jeg visste at hele selskapet ventet på bestefar bak den lukkede døra etter å ha tatt av seg i inngangsdøra. Og da han tok i den og åpnet døra hoppet alle sammen ut i fra mørket og sang bursdagssang for bestefar. Jeg har aldri sett bestefar gråte, men det er et av de fineste minnene jeg har. Husker jeg fikk så mye ros for at jeg klarte å holde maska så lenge. :ler::)

Lykke til i morgen!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Så flott! Bare så det er oppklart, så har de kjøpt reisen selv. Jeg og Se og Hør har bare sørget for reisen til Gardermoen. Likevel så er dettte noe de ikke har opplevd før og ikke pokker om de kan tenke seg at jeg kunne holdt det hemmelig i to måneder :ler:

Skrevet

Hehe, okay, jo, men det er jo virkelig spennende det da! :) De blir sikkert kjempeglade!

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...