Gjest Cat, ikke innlogget Skrevet 17. desember 2002 #1 Skrevet 17. desember 2002 Vi er begynt å se på barnevogner, har noen erfaring med Brio duo? Er det smart å kjøpe duo-vogn?
Gjest motorrypa Skrevet 17. desember 2002 #2 Skrevet 17. desember 2002 jeg har ikke brio duo, men kombi derimot. har ikke fått prøvd den så mye enda.ettersom det enda er noen uker igjen til lillinge kommer. fordelen med duo er vel at den er lettere enn en kombivogn, siden du har mulighet til å ta den ene delen helt av. det jeg oppdaget på min brio kombi er at jeg har en veldig liten bære bag inni vogna, men men. det er vel ikke det verste man kan ha antar jeg.. lykketil med vogna å babyen.
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #3 Skrevet 18. desember 2002 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...&highlight=brio
Gjest Gjest-nokså Skrevet 18. desember 2002 #4 Skrevet 18. desember 2002 Er det noen som har lest noen tester av barnevogner på nettet ?
Gjest Line1 Skrevet 23. desember 2002 #5 Skrevet 23. desember 2002 Jeg har selv en Brio duo, og er veldig fornøyd med den. Kunne ikke tenkt meg kombi. Syntes dypvognen er mye større og finere på duo'n, og sportsvogna ikke minst MYE finere på duo vognen. Du angrer ikke på det kjøpet. De er som regel litt dyrere da.
Krumeline Skrevet 27. desember 2002 #6 Skrevet 27. desember 2002 Vi kjøpte Brio-combi sist vi fikk barn, for litt over 4 år siden. Husker at veslejenta mi vokste ut av den lille bagen allerede etter 3 måneder. Da var det riktignok vinter, og vi måtte begynne med tjukk pose oppi. Det virket likevel mindre behagelig for henne å ligge i vogna uten den lille bagen. Har nå sett på Brio-duo, og synes kanskje den ser litt mer praktisk ut. Det som kanskje er litt dumt med den, er at man ikke får den lille bagen? Er bagen i Brio-duo veldig tung å bære eller vanskelig å ta av? Har noen erfaring med combivogner fra Simo? De ser litt større og mer solide ut. Uansett er nok alle slike vogner bra.. Krumeline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå