Gjest Gjest_jente_* Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Hvilken tråd husker dere som den teiteste/værste/mest sjokkerende. En du husker spesielt godt!
Gjest Bodillen Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Det var en tråd på Barn og familie jeg aldri kommer til å glemme. Jeg husker ikke engang hva den i utgangspunktet handlet om, men den utartet seg i hvert fall til å handle om hvorvidt det var ok å binde fast skrikende/sinte barn i barnehagen i barnestol....og om "ufordragelige drittunger" og inkompetente foreldre, samt bemanningssituasjonen i barnehager og inkompetente barnehageansatte... Mange ble (med rette) temmelig sjokkerte, og diskusjonene var av de heftigste jeg har vært med på her inne.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Det var en tråd på Barn og familie jeg aldri kommer til å glemme. Jeg husker ikke engang hva den i utgangspunktet handlet om, men den utartet seg i hvert fall til å handle om hvorvidt det var ok å binde fast skrikende/sinte barn i barnehagen i barnestol....og om "ufordragelige drittunger" og inkompetente foreldre, samt bemanningssituasjonen i barnehager og inkompetente barnehageansatte... Mange ble (med rette) temmelig sjokkerte, og diskusjonene var av de heftigste jeg har vært med på her inne. ← Du må fikse internett hos bestemamma så kan du få delta mer i slike Jeg har vel vært i endel slike tråder nå, vanskelig å trekke frem EN spesiell, men tråder med mange bruder, gravide eller mødre har en tendens til å ta av for min del Endret 21. juni 2006 av Frysepulver
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Det er ikke så lenge siden denne tråden var aktiv http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441 Den var ikke teit, men for meg så er den uforglemmelig
Gjest Miloine Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Det var en tråd på Barn og familie jeg aldri kommer til å glemme. Jeg husker ikke engang hva den i utgangspunktet handlet om, men den utartet seg i hvert fall til å handle om hvorvidt det var ok å binde fast skrikende/sinte barn i barnehagen i barnestol....og om "ufordragelige drittunger" og inkompetente foreldre, samt bemanningssituasjonen i barnehager og inkompetente barnehageansatte... Mange ble (med rette) temmelig sjokkerte, og diskusjonene var av de heftigste jeg har vært med på her inne. ← Denne husker jeg også Bodillen! Den var Jeg mener å huske jeg var ganske ivrig der selv, men så kom du meg i forkjøpet ved å skrive det jeg ville skrive - så slapp jo jeg det! Vi var ihvertfall veldig enige i den galskapen som noen mente var greit!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Paroditrådene var teitest. (nå dukker det vel opp en tråd her som heter "Feiteste tråd")
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 (endret) De trådene hvor en har flere nick og snakker med seg selv. Endret 22. juni 2006 av Slangen
Gjest Miloine Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 De trådene hvor en har flere nick og snakker med seg selv. ← Eks. på det bla. "Grusomme gjest" & "Grusomme hest"
Gjest Hedda Gabler Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Det er ikke så lenge siden denne tråden var aktiv http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441 Den var ikke teit, men for meg så er den uforglemmelig ← Å fy fela! Hvordan har jeg klart å gå glipp av denne? Bare overskriften fikk det til å snurpe seg sammen der nede... Jeg trenger kanskje ikke gjenta det, men de verste trådene er der hvor folk skriver verst med æ. Slutt!
Gjest Bodillen Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg mener å huske jeg var ganske ivrig der selv, men så kom du meg i forkjøpet ved å skrive det jeg ville skrive - så slapp jo jeg det! Vi var ihvertfall veldig enige i den galskapen som noen mente var greit! ← Det er blitt en vane for oss to det der, gitt! Endret 22. juni 2006 av Bodillen
Gjest Miloine Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Det er blitt en vane for oss to det der, gitt! ← Det er ikke så lenge siden denne tråden var aktiv http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441 Den var ikke teit, men for meg så er den uforglemmelig ← Dett er det VÆRSTE jeg har lest! Må inn å lese ferdig for å se hvordan det gikk! Jeg trenger kanskje ikke gjenta det, men de verste trådene er der hvor folk skriver verst med æ. Slutt! ← føler meg truffet
Gjest Peggy i.i Skrevet 22. juni 2006 #12 Skrevet 22. juni 2006 Der innleggene ikke henger sammen. Men det går kanskje p brukere som ikke er helt stabile. Skriver noe en dag, og noen helt en annet dag, tredje dagen nekter brukeren for at det var h*n som skrev den første dagen.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #13 Skrevet 22. juni 2006 Det var en tråd på Barn og familie jeg aldri kommer til å glemme. Jeg husker ikke engang hva den i utgangspunktet handlet om, men den utartet seg i hvert fall til å handle om hvorvidt det var ok å binde fast skrikende/sinte barn i barnehagen i barnestol....og om "ufordragelige drittunger" og inkompetente foreldre, samt bemanningssituasjonen i barnehager og inkompetente barnehageansatte... Mange ble (med rette) temmelig sjokkerte, og diskusjonene var av de heftigste jeg har vært med på her inne. ← Søren, den har jeg ikke fått med meg
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #14 Skrevet 22. juni 2006 Søren, den har jeg ikke fått med meg ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...59&hl=barnehage http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...05&hl=barnehage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå