Gå til innhold

teiteste tråd

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Hvilken tråd husker dere som den teiteste/værste/mest sjokkerende.

En du husker spesielt godt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Det var en tråd på Barn og familie jeg aldri kommer til å glemme. Jeg husker ikke engang hva den i utgangspunktet handlet om, men den utartet seg i hvert fall til å handle om hvorvidt det var ok å binde fast skrikende/sinte barn i barnehagen i barnestol....og om "ufordragelige drittunger" og inkompetente foreldre, samt bemanningssituasjonen i barnehager og inkompetente barnehageansatte...

Mange ble (med rette) temmelig sjokkerte, og diskusjonene var av de heftigste jeg har vært med på her inne.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Det var en tråd på Barn og familie jeg aldri kommer til å glemme. Jeg husker ikke engang hva den i utgangspunktet handlet om, men den utartet seg i hvert fall til å handle om hvorvidt det var ok å binde fast skrikende/sinte barn i barnehagen i barnestol....og om "ufordragelige drittunger" og inkompetente foreldre, samt bemanningssituasjonen i barnehager og inkompetente barnehageansatte...

Mange ble (med rette) temmelig sjokkerte, og diskusjonene var av de heftigste jeg har vært med på her inne.

Du må fikse internett hos bestemamma så kan du få delta mer i slike :)

Jeg har vel vært i endel slike tråder nå, vanskelig å trekke frem EN spesiell, men tråder med mange bruder, gravide eller mødre har en tendens til å ta av for min del :tunge1:

Endret av Frysepulver
Gjest Miloine
Skrevet

:ler: Denne husker jeg også Bodillen! Den var :overrasket:

Jeg mener å huske jeg var ganske ivrig der selv, men så kom du meg i forkjøpet ved å skrive det jeg ville skrive - så slapp jo jeg det! ;)

Vi var ihvertfall veldig enige i den galskapen som noen mente var greit!

Gjest gjest1
Skrevet

Paroditrådene var teitest.

(nå dukker det vel opp en tråd her som heter "Feiteste tråd")

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

De trådene hvor en har flere nick og snakker med seg selv.

Endret av Slangen
Gjest Miloine
Skrevet
De trådene hvor en har flere nick og snakker med seg selv.

Eks. på det bla. "Grusomme gjest" & "Grusomme hest"

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Det er ikke så lenge siden denne tråden var aktiv

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441

Den var ikke teit, men for meg så er den uforglemmelig :forvirret:

Å fy fela! Hvordan har jeg klart å gå glipp av denne? Bare overskriften fikk det til å snurpe seg sammen der nede...

Jeg trenger kanskje ikke gjenta det, men de verste trådene er der hvor folk skriver verst med æ. Slutt!

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)
Jeg mener å huske jeg var ganske ivrig der selv, men så kom du meg i forkjøpet ved å skrive det jeg ville skrive - så slapp jo jeg det! ;)

Vi var ihvertfall veldig enige i den galskapen som noen mente var greit!

Det er blitt en vane for oss to det der, gitt! :ler:

Endret av Bodillen
Gjest Miloine
Skrevet
Det er blitt en vane for oss to det der, gitt! :ler:

:ler:

Det er ikke så lenge siden denne tråden var aktiv

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441

Den var ikke teit, men for meg så er den uforglemmelig :forvirret:

Dett er det VÆRSTE jeg har lest! Må inn å lese ferdig for å se hvordan det gikk! :tristbla:

Jeg trenger kanskje ikke gjenta det, men de verste trådene er der hvor folk skriver verst med æ. Slutt!

føler meg truffet :sjenert:

Gjest Peggy i.i
Skrevet

Der innleggene ikke henger sammen.

Men det går kanskje p brukere som ikke er helt stabile. Skriver noe en dag, og noen helt en annet dag, tredje dagen nekter brukeren for at det var h*n som skrev den første dagen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Søren, den har jeg ikke fått med meg :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...