Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Er det noen som vet hvor man kan få tak i den, helst i Oslo?Eller over nettet ,om mulig.Og om noen har erfaring med den,hvilken av typene synes dere er best?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Vet at de selger den her: http://www.blush.se/shop2/index.php Har ikke prøvd den selv, vet bare at den ble veldig hypet i Sverige etter at den ble positivt omtalt flere ganger på Aftonbladets motesider.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Der er en liten butikk i skovveien som selger den. Husker ikke hva butikken heter, men den ligger rett over for bagel og juice. har kjøpt den der før jul.
Zest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Der er en liten butikk i skovveien som selger den. Husker ikke hva butikken heter, men den ligger rett over for bagel og juice. har kjøpt den der før jul. ← Carpe Diem i Skovveien
Pusen Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Kjøpte parfymen forrigen dagen for de hadde ikke igjen eu de toiletten igjen. Den lukter ikke det samme og nå har jeg brukt vanvittig mye penger på feil flaske.... Kjøpte hår"parfymen" i tillegg, og det er DEN samme lukten jeg skulle ha. Huff... skuffet.... Hun i butikken sa at det luktet AKKURAT det samme og det stemmer faktisk ikke!!!
Gjest Morbær Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Så akkurat en reklame for Clean-parfymene i ett eller annet blad , mener å huske at flere Esthetique-parfymerier skal ha den, bl.a. GlasMagasinet og Esthetique i Lillestrøm (Lillestrøm Torv) Lykke til!
Scapa Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Så akkurat en reklame for Clean-parfymene i ett eller annet blad , mener å huske at flere Esthetique-parfymerier skal ha den, bl.a. GlasMagasinet og Esthetique i Lillestrøm (Lillestrøm Torv) Lykke til! ← Stemmer Store Esthetique-parfymerier har den
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg varå luktet på denne parfymen på Trondheim torg, den falt ikke i smak hos meg, syntes det luktet vaskemiddel
lillesky Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har hatt lyst på Clean lenge, fordi jeg har lest mye om den, og at den skal lukte så friskt og rent. Men jeg sprayet litt på en lapp, og la den i veska, og senere måtte jeg kaste den lille papirbiten, for det stinket rett og slett! Glad jeg slipper å svi av masse masse penger iallefall.
Gjest a. Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Er det noen som vet hvor man kan få tak i den, helst i Oslo?Eller over nettet ,om mulig.Og om noen har erfaring med den,hvilken av typene synes dere er best? ← Clean er overhypet, spør du meg. Helt uten personlighet og karakter; lukter som tøymykner. Fikk overdose i New York for tre år siden - hvorenn jeg gikk og stod var det noen i nærheten som hadde dusjet seg i den - det luktet vaskeri overalt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå