Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest amada
Skrevet

hvorfor vil alle ha MAC make-up? Hva er det som er så bra med den?

Og når kommer MAC til Norge? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt litt tips til hva som er bra også, må jo handle inn litt når det kommer :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skulle gjerne hatt litt tips til hva som er bra også, må jo handle inn litt når det kommer :)

når kommer det??

Gjest Gjest
Skrevet

Tror det var i Juli det skulle komme.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor dette er så hypet opp, men alle andre maser jo om det, så da blir jeg engasjert og gleder meg jeg og :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, samme her. Har bare hørt bra ting om det, så forventer jo mirakel produkter her!

Skrevet

Vel, "alle" i Hollywood bruker MAC. Kanskje derfor?

Er gode produkter også da. :)

Skrevet

synes mac er overrated...hvertafll noen av nproduktene som foundation..(studiofix) som var huden til aa se ut som...oh yes...eek! :ironi: etter noen timer...oyenskyggene er gode og fine

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg skal absolutt aldri kjøpe Mac.

Min samboers selskap kjøpte 3 mac til 25.000 kr stk (bærbare). 2 år senere er det ingen av disse som fungerer, og de har fått beskjed av Apple om at de ikke vil få noe hjelp av dem, fordi maskinene er så gamle. Den ene døde etter bare 1 år. Han leverte den inn til Apple, og forventet at de ville fikse det. Men Nei; De sendte den inn til service, byttet en masse deler, og sa det ikke var noe de kunne gjøre. Pris: 1.700,- for delene han aldri har bedt om, og som ikke hjalp noe i det hele tatt + arbeide

Min søster kjøpte seg bærbar mac for 1,5 år siden, og den har hun brukt en formue på med repareringer. Apple har elendig kundeservice, og hun har ikke fått noe særlig hjelp der. Så hun har måtte leie inn folk for å gjøre det selv. Maskinen har vært mer ute av drift enn den har vært i drift siden hun kjøpte den.

Min samboers firma har gått over til å bruke PC, og min søster kommer nok heller ikke til å kjøpe mac igjen.

Og de vet begge at de har rettigheter, men det vil tydeligvis ikke Apple bli med på.

Mac skal dere få lov til å ha for dere selv!!

Gjest Gjest
Skrevet

mac er sminke, ikke datamaskiner i denne sammenhengen...

Skrevet

:klappe:

Gjest Gjest
Skrevet
synes mac er overrated...hvertafll noen av nproduktene som foundation..(studiofix) som var huden til aa se ut som...oh yes...eek!  :ironi: etter noen timer...oyenskyggene er gode og fine

Jeg prøvde studio fix-foundationen på hånden, og likte heller ikke den, den føltes så sparklete, som sement. Derimot likte jeg en annen foundation derifra (hyper real foundation) den var lett og føltes mer naturlig ut.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Uff, det var da veldig sløvt av meg! Tydeligvis litt for tidlig på morgenen å skrive innlegg på. Og det i tillegg uten å ha tatt på seg linsene...

Godt dere følger med! Den fortjente jeg :)

Gjest getty
Skrevet

Etter 3 år i USA så har jeg bare konkludert med at populæriteten skyldes rimelig pris og god markedsføring. Men har en mistanke om at prisen ikke vil være rimelig i Norge når det kommer hit ;)

Bortsett fra øyeskyggene så er MAC virkelig middelmådig spør du meg.. Øyeskyggene ser mye bedre ut i boksen enn på øyelokket også. Jeg mener, hvem kler egentlig shimrende knallturkis o.l...

Mascaraen er dårligere enn Loreal, lipglossene virker kjip og billig, lebestiften er ok, foundationene er som sparkel og solpudderet er et glitterhelvete uten like. (Jeg fikk et gavekort fra MAC, derfor har jeg prøvd mye derfra)

Skrevet

Har aldri hørt om MAC :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Litt langt innlegg, men...Jeg tilbrakte sikkert over en time i en liten MAC-butikk i Budapest for noen uker siden. Prøvde masse ulike greier og ble også prøvesminket, fikk lagt aftensminke. (godt salgstriks!) Han fyren som sminka meg hadde forøvrig kledelig bleklilla øyenskygge på seg. :ler:

Likte ikke neglelakkene og en av foundationene deres (sikkert den studio fix som folk klager på) og et kombinert foundation/pudder 2 i 1. Lipglossene var veldig fine (likte de som var av typen lipglAss bedre enn de som var av typen laqueir, for sistenevnte hadde sånn ekkel børste a la neglelakkbørste. Dessverre var lipglAssene bare halvparten så store som laquene). Mascaraen var helt ok, men jeg har prøvd bedre (Helena Rubinstein f.eks, og YSL).

Solpudderet prøvde jeg ikke så det kan jeg ikke uttale meg om, derimot prøvde jeg et annet pudder som jeg syntes var bra, husker ikke hva det het dessverre, men det var litt mattende. Prøvde også en annen foundation som jeg likte mye bedre enn den første, for den var ikke så dekkende. Denne var litt lysreflekterende og "glødende" a la Clarins true radiance foundation. Øyenskyggene var etter min mening i toppklasse og kom i alle regnbuens farger, mens konservative meg kjøpte bare nøytrale jordfarger siden jeg ikke tør å gå i knallfarger, og jeg tror ikke det kler meg heller. Da jeg ble prøvesminket ble det også brukt en pudderrouge, den satt veldig lenge på, så den kan jeg gå god for. Primeren prøvde jeg på hånden, den så fin ut, var litt lysreflekterende. Sånne øyenskygger i løs form (pigments) prøvde jeg også på hånden, de var kjempefine men jeg hadde ikke råd til dem. Jeg ble tipset om at man kunne bruke primer etterfulgt av kremøyenskyggen på tube for å få dem til å sitte max lenge.

Alt i alt likte jeg mac veldig bra, men det var ikke alle produktene som passet meg, men sånn er det jo med alle andre merker også. Jeg liker f.eks hypnose-mascaraen til Lancome, men jeg hater Definicils, mens for andre er det motsatt. Jeg er iallefall glad for at det kommer til Norge.

Skrevet

Jeg synes øyenskyggene er fantastiske! Liker også solpudderet og lipglossene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...