Gå til innhold

Blir så lett betatt av gutter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Hei!

Jeg har et "problem". Jeg kan bli interessert/ betatt av en gutt sånn snap. Et sjarmerende vesen er nok. Jeg har kjæreste, og har hatt han i 2 år, og er selvsagt glad i han! Men blir fasinert av andre... Gjør selvsagt ikke alvor av noe, bare går rundt og tenker og smiler og drømmer... :forvirret: Noen andre som har det sånn? "Betyr" det noe`? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Nei?

Jeg var gift i 14 år. Det hendte jeg ble stormforelsket men jeg gjorde aldri noe med det. Men det var full hjertebank hver gang vedkommende var i nærheten. På den tiden hadde vi et svært godt forhold så jeg kunne sågar fortelle min partner om det uten at det ble spetakkel.

Jeg vil tro at det er normalt jeg. Man skal bare ikke legge for mye i det.

Skrevet

Dette skal du ta med knusende ro, du er nok helt normal, i hvert fall nesten, he he. Jeg tror at dette er noe som kan gå litt i perioder hos enkelte, ikke at de ønsker seg ut av forholdet de er i, eller at de er ulykkelig der de er. Slapp av og la dette heller glede deg, men ikke gjør noe utover det at du lar deg glede over at du har normale følelser.

Problemet kommer først nå du begynner å drømme eller fantasere om spesielle personer, da kan det fort bli slik at du fort begynner å tenke på hvor mye bedre du kunne fått det med den nye fremfor den du har, noe som normalt ikke er tilfelle.

Gjest guest igjen
Skrevet

Ok, så det er "normalt".... Hm. Jeg har lyst å løfte opp tskjorten og se og kjenne på muskler, bli kjent med han på skikkelig, gå ut på byen :ironi:

Det er så fælt å møte noen ""bedre""! Selv om det bare er ved første møte!

Skrevet
Ok, så det er "normalt".... Hm. Jeg har lyst å løfte opp tskjorten og se og kjenne på muskler, bli kjent med han på skikkelig, gå ut på byen :ironi:

Det er så fælt å møte noen ""bedre""! Selv om det bare er ved første møte!

Da trekker jeg tilbake "normalt", ikke at du er unormal. Derimot tror jeg at du mangler noe eller søker noe du ikke selv er klar over nå du føler en fysisk tiltrekning ovenfor ukjente personer på denne måten. Jeg er mann og klart at det kan skje at jeg ser noen ekstra sekunder i en retning som jeg dårlig kan forsvare etterpå. Dette er ikke fordi jeg blir helt betatt eller forelsket, men fordi jeg gjerne ser en person som jeg synes er veldig flott, sjarmerende eller har et spesielt utseende. Ikke en eneste gang har jeg ønsket meg noe mer av disse episoder, og merker at jeg føler meg litt uvell om jeg blir flørtet med eller får blikk selv.

Så her tror jeg nok at din underbevisthet spiller deg et lite puss, jeg selv ville i hvert fall begynt å lurt på mine følelser for min kjære om jeg fikk slike tanker når jeg så fremmede eller andre damer i det hele tatt.

Skrevet

Det er vel fullt mulig å kjenne fysisk tiltrekning for en som ikke er kjæresten din.. Jeg har iallfall gjort det, men for min del kan det ikke skje noe mer. I tillegg; gresset er ikke grønnere på den andre siden (som regel), men det er vel litt som den spenningen i begynnelsen før man er ordentlig "sammen". Man opplever bare hverandres positive sider etc... Tror ikke det er så dumt å oppdage at man kan ha slike følelser, bare man vet hva man vil gjøre/ikke gjøre med dem. Så er man bevisst om det skulle oppstå en "situasjon". Det tenker iallfall jeg...

Gjest Gjest_Nikki_*
Skrevet

Som tidligere nevnt her, i begynnelsen er det spenningen... og tankene som tar helt av etc etc...men den kjedelige hverdagen kommer uansett den, etter at den spennende tiltrekkingen slipper takket, tro det eller ei. Hold deg til han du har du!

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg har et "problem". Jeg kan bli interessert/ betatt av en gutt sånn snap. Et sjarmerende vesen er nok. Jeg har kjæreste, og har hatt han i 2 år, og er selvsagt glad i han! Men blir fasinert av andre... Gjør selvsagt ikke alvor av noe, bare går rundt og tenker og smiler og drømmer... :forvirret: Noen andre som har det sånn? "Betyr" det noe`? :tristbla:

Jeg er også sånn. Har hatt samme kjæreste i fire år, men blir fortsatt småforelset i andre. Jeg har aldri vurdert å dumpe kjæresten min, men jeg må innrømme at jeg ble litt perpleks første gangen jeg merket at jeg var så beatt av noen andre enn ham! Fikk skikkelig dårlig samvittighet.

Nå er jeg en erfaring rikere, ettersom jeg gikk over streken og klinte med en jeg var litt betatt av. Er på en måte litt glad for at jeg gjorde det også, for da forsvant denne spenningen imellom oss som gjorde at jeg ble mo i knærne hver gang han var i nærheten. Nå vet jeg at det kun er gøy så lenge denne spenningen varer, og at det ikke ligger noe bak det at jeg er så betatt. Det går fort over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...