Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor bruker du ditt utvalgte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker begge deler ;) Kremrouge fra Guerlain, brukes enten rett på flytende foundation eller rett på bar hud. Jeg har også pudderrouge blant annet fra Dior og MAC som jeg bruker innimellom, da med pudder som underlag.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker pudderrouge. Så etter en kremrouge her om dagen, men damen var så opptatt med en annen kunde at jeg ikke gadd å vente mer

Gjest Gjesta
Skrevet

Har aldri prøvd kremrouge, har vel ikke like stor tro på det? Funker sikkert bra , men jeg er hvertfall fornøyd i massevis med pudderformen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Guerlain Bubble Blush er kremrouge i mousse-form som blir til pudder på huden. Jeg kjøpte min for et par måneder siden, og har brukt den bortimot hver dag etter dette. Jeg har fargen som misvisende nok heter Rose Bubblegum. Det er en gammelrosa tone med bittelitt skimmer. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mye er det for den, Elphaba?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvor mye er det for den, Elphaba?

Husker ikke helt, men enten 260 eller 300? Den er knallbra, og sikkert kjempefin til deg:)

Gjest gjest1
Skrevet
Husker ikke helt, men enten 260 eller 300? Den er knallbra, og sikkert kjempefin til deg:)

Den fargen du nevnte?

Gjest Gjesta
Skrevet
Den fargen du nevnte?

Jepp, akkurat den. Den er hverken for kald eller for varm, og heller ikke så altfor mørk. Men det trengs veldig lite, så det er greit å være lett på hånden. :)

Gjest Zim-zum
Skrevet

Jeg bruker kun pudderrouge fordi jeg synes at den gir et mest naturlig resultat. Den sitter ikke like lenge på huden som kremrouge, men da er det jo bare å ta rougen med i veska og gi kinnene en ny omgang med kosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...