Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg ser alle disse stjernene med glossy, dewy hud. Det er ikke skimmer eller glitter, men rett og rett glans. Nekter å smøre inn fjeset med vaselin, men finnes det noe produkt som gir denne effekten uten at jeg blir helt seig i ansiktet? Vet det har vært opp lignende tråder, men fant ikke noe der jeg kunne bruke. Kan noen hjelpe ?
En som vet Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har kjøpt Rimmels Recover foundation med lysreflekterende partikler. Den gir helt fantastisk "dewy", glødende hud! Anbefales!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Skal sjekke ut, men er egentlig ikke på jakt etter en foundation, kun et produkt til å ha over. Men takk
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Mener du sånn highlighter til å ha på kinnbeina? I såfall har Make up store en luminizer som gir glød, MAC har strobe cream som er en hvitrosa krem, og så bruker Lancome også å ha "glødekremer" i enkelte av sine kolleksjoner (begrenset opplag). Benefit har en highlighter som heter highbeam (?), den skal visst være bra, og hollowood glo som vissnok skal gi glød. Ellers vil jeg tipse om denne siden: http://www.makeup411.com/ Her står det detaljert hvordan kjendiser blir sminket, og hvilke merker de bruker, ganske interessant! Der får du sikkert noen tips!
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg mener at Body Shop har flytende highlighter i tube. Mener den het noe sånt som Tinted Glow Enhancer, og finnes i to nyanser.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Mener du sånn highlighter til å ha på kinnbeina? I såfall har Make up store en luminizer som gir glød, MAC har strobe cream som er en hvitrosa krem, og så bruker Lancome også å ha "glødekremer" i enkelte av sine kolleksjoner (begrenset opplag). Benefit har en highlighter som heter highbeam (?), den skal visst være bra, og hollowood glo som vissnok skal gi glød. Ellers vil jeg tipse om denne siden: http://www.makeup411.com/ Her står det detaljert hvordan kjendiser blir sminket, og hvilke merker de bruker, ganske interessant! Der får du sikkert noen tips! ← Trykk på der det står "Beauty breakdown" øverst til venstre på den siden for en alfabetisk oversikt over kjendisenes sminkevaner.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 OT, men: kult da vet jeg hvordan Jessica Simpson sminker seg, det har jeg nemlig lurt på! Sånn: http://www.makeup411.com/beauty_breakdown/BB_JessSimpson.htm Kanskje man kan bruke solpudder kombinert med en litt skimrende foundation for å få glossy hud?
Gjest Virvel Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Jeg mener at Body Shop har flytende highlighter i tube. Mener den het noe sånt som Tinted Glow Enhancer, og finnes i to nyanser. ← Jeg har den uten farge, den er genial!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Jeg mener at Body Shop har flytende highlighter i tube. Mener den het noe sånt som Tinted Glow Enhancer, og finnes i to nyanser. ← Jeg har denne og den er ikke så verst, men er ute etter et produkt som gir mere gloss. Highlightere har jeg massevis av, men de gir mere skimmer. Men takk for alle tips; skal ta en tur på MakeUpStore, har hørt mye om den kremen. Jeg tror faktisk de på foto med glossy ansikter bruker vaselin, men det er nok bare noe som fungerer på bilder.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Kanskje du kan smøre f.eks eight hour cream over utvalgte partier i ansiktet? Eller blir det litt for klissete?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har denne og den er ikke så verst, men er ute etter et produkt som gir mere gloss. Highlightere har jeg massevis av, men de gir mere skimmer. Men takk for alle tips; skal ta en tur på MakeUpStore, har hørt mye om den kremen. Jeg tror faktisk de på foto med glossy ansikter bruker vaselin, men det er nok bare noe som fungerer på bilder. ← Hvis du mener den luminizeren fra make up store, så er den veldig god, har den i fargen beam. Ulempen er at den ikke lukter spesielt godt. Men den er fin å ha på kinnbeina, under øyenbrynene, på nesen etc. Apropos glød og highlighter så ta en titt på denne artikkelen, der man lærer hvordan man kan retusjere seg selv ved hjelp av sminke: http://www.tv4.se/mode/465734.html
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 OT, men: kult da vet jeg hvordan Jessica Simpson sminker seg, det har jeg nemlig lurt på! Sånn: http://www.makeup411.com/beauty_breakdown/BB_JessSimpson.htm Kanskje man kan bruke solpudder kombinert med en litt skimrende foundation for å få glossy hud? ← Hun som sminker Jessica Simpson bruker iallefall eight hour creme for å få glossy kinn! Kanskje verdt å prøve det?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har fått til denne effekten uten engang å prøve. Jeg har helt rynkeskrekk og bruker følgende solkrem til ansiktet med høy faktor, disse blir man ganske blank i ansiktet av. Vanligvis bruker jeg transparent løspudder(Gosh) for å matte ned blankheten og resultatet blir en duggfrisk og glødende hud som ikke ser fet ut . Mulig det funker å bruke vaselin i stedet for solkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå