Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå kødder msn..

sitter 3 stk her, med 3 pcer, alle har msn..

mamma og jeg så plutselig at alle påloggede var avlogget bortsett fra stefaren min som ikke hadde noen pålogget.

så tar vi en ringerunde for å se om det er flere som har problemer, og de har hatt problemer med msn idag de oxo.. hva skjer? er det bare hos oss eller har dere på kg problemer også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg får ikke logget meg på.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er pålogget og alt er fint her

Skrevet

jeg logget meg av for å se hva som skjedde, nå kommer jeg ikke inn jeg heller.. prøvde å restarte pcen 2 ganger uten hell, og nå kjeder jeg livet av meg..... :frustrert:

Skrevet (endret)

Jeg er pålogget, men kun to av kontaktene mine er på.. Kjæresten min kom seg ikke på msn i sted.. Tror de har litt problemer ja.

Rettelse: Jeg VAR pålogget :forvirret:

Endret av wind-up bird
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har bare fire kontakter pålogget, pleier å ha langt fler

Skrevet

Msn har problemer. De fleste sliter akkurat nå

Skrevet

Jeg får ikke logget meg på. Noen sier jo at det kan være no dritt med MSN

Skrevet

Hold ut! Det går sikkert over i løpet av en times tid :)

(dere har jo KG enda..;))

Skrevet

Hadde problemer for noen dager siden, men så ordnet det seg visst igjen. Alt virket ok på min ende, men folk sa at de ikke fikk til å sende meldinger til meg :sur:

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen problemer med min MSN. (men jeg får vell det rett etter å ha postet denne tenker jeg.)

Skrevet

Jeg har hatt problemer med samtaler over MSN de siste ukene, enten hører ingen noe eller så hører bare den ene lyd...forferdelig irriterende altså :sur:

Skrevet

Fant denne på VGnett. Sånt man må regne med i teknologiens verden, liten vits i å rase over det. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...