Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det er vanlig å fantasere om andre menn/gutter i begynnelsen av svangerskapet, men dette er jo helt latterlig.

Det er ikke mange sexy mannfolk her jeg jobber, men nå er det rene fruktskåla...

Er det noen andre som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ikke noe rart!

Jeg for min del både ser og tenker innimellom på andre mannfolk både under svangerskap og ellers - og ser på det som et sunnhetstegn!

Det betyr jo slett ikke at man ville bytte bort kjæresten sin, eller være utro - men at det finnes usannsynlig mange vakre menn! Man måtte jo være lagd av stein om man ikke skulle la seg påvirke en smule, ikke sant?

Tror ikke svangerskap gjør dette svakere (med mindre man er skrekkelig kvalm, da! - kanskje du har rett i at det er tvert imot, for man går jo inn i en annen kvinnerolle enn tidligere, i en annen fase av livet, med andre begrensninger enn før. Kanskje noen fantaserer ekstra mye fordi man tenker noe i retning av at det er "siste gang"? Som prinsippet bak utdrikningslag etc? Ikke vet jeg, men det høres ikke så merkelig ut!

Gjest Anonymous
Skrevet

glemte å skrive hilsen Symre, har ikke logget meg inn ennå!

• 2 måneder senere...
Gjest motorrypa
Skrevet

hehe. mulig du har rett.

har ikke egentlig lagt noe i det, før du sa det. men når jeg tenker etter så....

må jo være hormoner.

ser plutselig fine menn å høygravide kvinnfolk uansett hvor jeg snur meg.

kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...