Gå til innhold

Ett fgf forhold som utvikler seg til noe mer..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_supersnuppa_*
Skrevet

Jeg har hatt ett "fucking good friends" forhold til en mann i bortimot 6 mnd nå. Vi fant tonen med en gang vi møttes og vi har en utrolig kjemi mellom oss, men ingen av oss er klar for ett seriøst forhold og dermed ble det er forhold basert på sex som vi begge har holdt skjult for omgivelsene våre. Grunnen til at vi har holdt det skjult er dels fordi aldersforskjellen mellom oss er stor (jeg er 34, han 50), dels fordi jeg frem til nå har vært eleven hans og dels fordi jeg ikke ønsket at min ex skulle få vite noe. (ex tok bruddet veldig tungt).

Nå er det etterhvert blitt sånn at vi oppsøker hverandre så ofte vi kan, ringer og prater om alt mellom himmel og jord de kveldene vi ikke kan være sammen. Vi går turer, og gjør endel andre ting sammen uten å ha sex. Så kom den samtalen som satte ord på dette, han fortalte meg at han trodde at det var mer mellom oss enn bare sex og at han trodde at jeg også følte dette. (Noe jeg gjør). Men dette skremmer meg også, jeg er ikke klar for ett samboerforhold selv om jeg ønsker å være sammen med denne mannen så mye jeg kan.

Jeg er litt forvirret over hele situasjonen rett og slett, jeg kan jo ikke være forelsket i en mann på 50 år!, eller kan jeg det? Han er ikke en typisk 50 åring, han har en utrolig flott kropp :) er "ung" i sinnet og ser minst 10 år yngre ut enn han er.

Jeg er redd for reaksjonene fra de rundt oss, han er jo bare 3 år yngre enn mamma, jo. Jeg har fortalt dette til en venninne, måtte få ut noe av denne forvirringen min og hun reagerte ikke akkurat positivt da.....

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå.......Alt jeg vet er at jeg aldri før har hatt ett sånt forhold til noen før som jeg har til han, vi er bånn ærlige med hverandre, snakker om alt, er utrolig åpne om sex og andre litt vanskelige temaer. Jeg har utviklet meg sexuellt sammen med han, føler meg så ufattelig trygg sammen med han så jeg tørr å fortelle han om hvordan jeg vil ha det og tørr å utforske sexen sammen med han. (Opplevde min første vaginale orgasme sammen med han) Han tenner meg rett og slett og jeg kunne hatt sex med han hver dag, jeg :lol: Vel, om noen har har opplevd noe av det sammen og vil dele erfaringer med meg vil jeg bli glad..

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Nå er det 2 eller 3 tråder her om aldersforskjell. Men alle er forskjellige - og det er etter min mening en vesens forskjell på om man er 17 og sammen med en på 29 og om man er 35 og sammen med en på 50.

Hva omgivelsene sier blir man dessverre nødt til å forholde seg til - det skal både mot og styrke og mye kjærlighet til å overvinne/overse de ekle og/eller negative kommentarene.

Men det er umulig for andre enn deg å svare på om dette forholdet er hold i eller ikke. Det kommer an på dere. Hvis du er en ung 30-something og han er en gammel 50 åring (til sinns) blir jo forskjellen enda større. Det kan også være omvendt at dere "møtes på midten" hva angår livsinnstilling.

Skal du bry deg for mye med hva de rundt synes? Tja ... Egentlig er svaret på det nei, men du blir nødt til å forholde deg til det.

Min eks svigermor datet en tid en som var ganske mye yngre og en gang de var ute fikk han spørsmål om hvor mye hun betalte han. Av venner ... Eh ... eks venner nå ...

Skrevet

Når dere har vært F-G-F i så lang tid så kjenner jo dere hverandre ganske godt og du får ikke slike følelser for en som du ikke kunne fungert sammen med. Nå er det jo bare opp til deg om du mener at forskjellene, venners og foreldres meninger, fortid og andre ting sette en stopper for deg/dere.

Nå så lenge dere er "unge" og friske er nok ikke dette noe problem overhodet, men han blir nok mest sannsynlig syk og gammel før deg om dere skulle innlede et forhold og flytte sammen for fremtiden. Noe som kan redusere din part i forholdet fra en likestilt partner til en hjemmepleier (om mange år). Jeg ville tenkt meg godt om, men kjærligheten skal man ikke stoppe så sant det ikke finnes veldig gode grunner for det, og så er spørsmålet om du vil miste ham eller prøve å innlede et forhold til ham.

Ønsker deg lykke til, og tror nok at du kommer til å prøve, det er tross alt din mening og egne følelser du skal ta hensyn til, ikke andre.

Gjest Gjest
Skrevet

Min tante er gift med en som er 18 år eldre enn seg selv. Hun sier hun aldri har vært så lykkelig som nå, og folk reagerte i begynnelsen, men etterhvert er det ingen som tenker over det engang, han er jo bare helt topp. Det er også 12 år mellom mine foreldre og de har vært gift i over 20 år. Alder ingen hidring, spesielt når man er voksne begge to. Lykke til, og en trenger jo ikke bli samboere med en gang heller. Det går jo ann å være kjærester en stund...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...