Gå til innhold

Gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Den store dagen nærmer seg med stormskritt, 21.desember.

Noen gode råd, tanker eller meninger sånn helt på tampen?

Noe jeg absolutt bør eller ikke bør gjøre/tenke på?

På forhånd takk! :lol:

Vær73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare anbefale deg å ta det litt med ro og nyte de siste dagene. Prøv og ikke stress så mye dagen før og lag heller i stand en litt god middag for deg og din kommende mann. Man trenger å roe seg litt før den store dagen iallfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde fri dagen før bryllupet og gikk ut for å spille golf - det var jammen meg avslappende. Kanskje ikke like lett i Desember med akuratt det :D Det kribler nok litt i magen - vi brukte også dagen før til å innspisere lokalene og sjekke at alt var okay samt frakte ut de gavene vi hadde fått hjem til oss. Du skal se at dagen før den bare fyker forbi.

Gled deg og lykke til :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Som de andre sier så er det viktig å slappe av og roe ned. Tenk gjennom programmet for dagen og sjekk ut at alt er på plass, men er det små detaljer som mangler så er det neppe noen som merker om de ikke er der!

Men en ting som vi glemte på den store dagen som er et irritasjonsmoment i etterkant - ta oppstilte familiebilder! Vi hadde en onkel av meg som "hoff-fotograf", men vi glemte å si i fra til ham at vi ville ha noen samlebilder. Og jeg ville hatt noen bilder av meg i kjolen som kunne vært brukt når kjolen skal selges.

Og jeg har lest om dem som overnatter på hotell på bryllupsnatten, men som har glemt annet tøy til dagen etter! Litt teit å forlate hotelllet i brudekjolen! Vi fikk levere en bag tidlig på dagen som ble satt opp på rommet vårt.

LYKKE TIL!!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Glemte forresten helt å si at du/dere bør ta en ringerunde og sjekke alle avtaler, det er litt viktig. De siste dagene dukket det nemlig opp problemer med bryllupssuiten, kirketjeneren og bryllupskaken for oss. Pass på å sjekk tider og bestillinger. Ta også en ekstrasjekk med de som skal hjelpe dere under bryllupet, slik at alle kommer og alle vet hva som er sine oppgaver.

Skrevet

Det du bør tenke på er at det alltid er småting som må ordnes og betales for helt på slutten, så regn med at det går en del tusen på de siste dagene.

Lag bordkort og program ferdig i god tid! Det er greit å ha dette unnagjort, slik at man ikke må stresse med helt på slutten.

Etter middag (eller før) går man jo som regel rundt og prater med de forskjellige gjestene. Ta deg også tid til å snakke med dine egne foreldre. Dette er nok en spesiell dag for dem også, lillepia deres skal 'giftes bort'.

Som tidligere nevt; pass på å ta familiebilder. Dette er en spesiell dag som bør foreviges. Pass på at lys er riktig.

Ellers så kommer jeg ikke på så mye mer.

:nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...